×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
اهمال دولت قبل در واردات واکسن

لاله افتخاری، فعال سیاسی
کیوسک خبر ـ دولت قبل چشم به دست کشورهای خارجی دوخته بود و کمتر به توان و ظرفیت داخلی توجه داشت و متاسفانه تحت تاثیر همین دیدگاه، خیلی از فرصت‌ها از بین رفت و بسیاری از عزیزانمان را از دست دادیم. اما دولت سیزدهم در زمینه مهار کرونا تلاش‌های بسیار خوبی صورت داد که نتیجه آن امروز در زندگی مردم ملموس است.
دولت رئیسی با اعتماد به توان نیروهای داخلی و ظرفیت آنها، به صورت بسیار گسترده و قرارگاهی وارد عرصه شده و از ظرفیت مردمی، همه سازمان‌ها و نهادها استفاده کرد و توانست تعداد فوتی‌های روزانه را تک رقمی کرده و در برخی از روزها به صفر برساند.
ارسال پرونده ترک فعل حسن روحانی در ستاد کرونا به قوه قضائیه از سوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی انجام شده است، برخی تصور می‌کنند که اگر در انجام مسئولیت‌های خود کوتاهی کنند، اشتباهی داشته باشند و یا کاری خلاف قانون انجام دهند، نباید پاسخگوی آن باشند و با تغییر دولت نیز در حاشیه امن قرار می‌گیرند.
مسئولان باید هم حین مسئولیتی که دارند و هم بعد از آن به خاطر کوتاهی که کردند یا ترک فعلی که داشتند، پاسخگو باشند، گاهی ممکن است خطاها غیرقابل پیش‌بینی باشند، اما برخی از آنها قابل پیش‌بینی هستند و امکان دارد به خاطر این خطاها، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به جامعه وارد شود.
نتیجه اهمال و کوتاهی در تامین واکسن در دولت قبل، قابل پیش‌بینی بود و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به جامعه وارد کرد.
افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین دولت قبل باید به عنوان مطالبه مردم و حق نظام، پاسخگوی اقدامات خود باشد و مجلس، ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه باید از آنها بخواهند هزینه کم‌کاری و ترک فعل خود را بپردازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.