×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اهدای ۵ هزار بسته معیشتی و فرهنگی به خانواده دانش‌آموزان کم‌بضاعت در تهران توسط ستاد اجرایی فرمان امام

کیوسک خبر ـ مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در آئین اهدای این بسته‌ها گفت: با کمک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و فرهنگی در ۷۵۰ مدرسه استان تهران بین خانواده‌های کم‌برخودار دانش‌آموزان توزیع گردید.

میثم نعمتی افزود:این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، حبوبات و همچنین بسته‌های پروتئینی گوشت قرمز و سفید است. به علاوه در این بسته‌ها کالاهای فرهنگی هم قرار گرفته است.

وی افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی رزمایش‌‌های متعددی را تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان برگزار کرده که در ۵ مرحله از این رزمایش هر بار یک میلیون بسته توسط گروه‌های مردمی، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی در مناطق محروم کشور توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ هزار گروه جهادی در امر توزیع این بسته‌ها مشارکت دارند و بازوی اجرایی بنیاد احسان در امر خدمت‌رسانی به مردم هستند.
سمیعی مسئول اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش آموزی شهر تهران نیز دراین مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام درتمام بحران‌ها در کنار مردم بوده است ، همچنین امروز در کنار کمک‌های ستاد اجرایی بیش از یک میلیارد ریال نیز توسط دانش‌آموزان برای کمک به خانواده‌های کم‌برخودار دانش‌آموز جمع‌آوری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.