×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد تقدیر قرار داده و این شرکت را شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزه‌ی بانک و بیمه دانست.
شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشم‌انداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، یاری رساند.