×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه خود می‌دانیم و به انجام آن در سطح استان و ابعاد مختلف اهتمام داریم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، جلسه مشترک عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و گسترش همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف مالی و بانکی در شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه، معروفخانی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی فولاد هرمزگان در سطح استان طی دو سال گذشته بیان کرد: فولاد هرمزگان از نظر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در میان بنگاه‌های اقتصادی پیشرو بوده و خود را ملزم به آن می‌داند. از این رو، در سطح استان اقدام به انجام خدمات مختلفی همچون حمایت از خیریه‌ها، اماکن فرهنگی و دینی، تحت پوشش قرار دادن ۲۰ هزار یتیم هرمزگانی، کمک به زیرساخت‌های استان، کمک به مناطق محروم، توسعه ورزش استان هم در سطح قهرمانی و هم در سطح کارگری و… کرده است.

وی افزود: در سطح شرکت نیز توانستیم خدمات متنوعی را به کارکنان علاوه بر حقوق و مزایا فراهم کنیم که ازجمله آن‌ها می‌توان به تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دادن همه کارکنان اعم از امانی و پیمانکاری، توزیع ارزاق برای همه کارکنان و نیز معرفی پرسنل به بانک‌های همکار برای دریافت تسهیلات بانکی اشاره کرد که در این میان، بانک قرض‌الحسنه مهر نیز ازجمله بانک‌های همکار فولاد هرمزگان بوده است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان تصریح کرد: در سطوح مختلف آماده گسترش همکاری‌ها به صورت همه جانبه با بانک قرض‌الحسنه مهر هستیم تا بتوانیم هم خدمات متنوعی را در در قالب‌های تعریف شده به کارکنان ارائه دهیم و هم اینکه در سطح استان گره‌گشای متقاضیان استانی باشیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این جلسه بیان کرد: بانک مهر با توجه به ماهیت آن، تمام وام‌های خود را به صورت قرض‌الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری عمل می‌کند. این بانک طی سال‌های اخیر به صورت تنگاتنگ با فولاد هرمزگان در حوزه‌های مختلف همکاری کرده است.

شمسی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به سابقه همکاری طولانی با فولاد هرمزگان و نیاز امروز جامعه به ویژه کارکنان این شرکت، می‌توانیم باز هم ابعاد همکاری‌ها را گسترش بالاترین خدمات را به فولاد هرمزگان ارائه دهیم. از این رو پکیج متنوعی از خدمات بانکی را برای این شرکت در نظر گرفته‌ایم تا رضایت حداکثری کارکنان فولاد هرمزگان به عنوان بخشی از جامعه تامین شود.

پس از برگزاری جلسه، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از خطوط تولید فولاد هرمزگان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.