×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات سازنده‌ای در زمینه تأمین انرژی پایدار و ایجاد ارتباط امن در پناهگاه سوم قله دماوند انجام داد.

کیوسک خبر ـ بانک پاسارگاد در راستای رویکرد متعالی و چشم‌انداز والای خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در حمایتی دیگر از جامعه ورزش کشور، از پاییز سال ۱۴۰۱با همکاری فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی ج.ا.ا. اقدامات ارزشمندی در راستای تأمین انرژی پایدار و ایجاد ارتباط امن بین بارگاه سوم دماوند و قرارگاه مرکزی قله دماوند در پلور انجام داده است. این بانک همچنین اقدامات لازم به‌منظور تأمین نیروی برق موردنیاز برای استقرار سیستم‌های ارتباطی و ایجاد روشنایی مورد نیاز کوه‌نوردان عزیز کشورمان در بارگاه سوم را مورد توجه قرار داده است و برای این منظور تعدادی باتری مختص آب‌وهوای آن منطقه با حمایت مالی بانک توسط فدراسیون کوهنوردی تهیه و به پناهگاه سوم قله دماوند منتقل شده است.
از جمله اهداف اصلی مورد نظر در این اقدام می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– تأمین انرژی پایدار
– ایجاد ارتباط امن بین بارگاه سوم دماوند و قرارگاه مرکزی در پلور
– تأمین و ذخیره‌سازی نیروی برق برای رفع معایب روشنایی بارگاه سوم
در جهت تحقق اهداف موردنظر در این طرح اقداماتی مانند: سیم‌کشی داخلی و خارجی ساختمان پناه‌گاه، نصب پروژکتور در چهار ضلع اصلی برای تأمین روشنایی بیرون ساختمان بارگاه، تأمین تجهیزات مورد نیاز جهت تأمین و ذخیره‌سازی برق، نورپردازی داخلی بارگاه، ایمن‌سازی درب‌های ساختمان اصلی بارگاه سوم، ایجاد شبکه، خط تلفن ثابت و اینترنت و بی‌سیم، استقرار موتور برق، نصب تابلو در جهت حفاظت از محیط‌زیست و… انجام شده است.
لازم به ذکر است حمایت از فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با توجه به علاقه‌مندی مردم کشور عزیزمان ایران به گسترش و توسعه ورزش کوه‌نوردی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد و به منظور خرید باتری، تأمین روشنایی داخل و خارج پناهگاه، تهیه تابلو برق و موتور برق پناهگاه سوم صورت گرفته است و امور اجرایی و فنی راساً توسط فدراسیون مذکور در حال پیگیری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.