×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
انگلیس برنده دیدار کلاسیک با آلمان/ پایان دوران لوو در “مانشافت”

به گزارش کیوسک خبر، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال آلمان و انگلیس برابر هم به میدان رفتند. این سیصدمین دیدار انگلیس در ورزشگاه ومبلی  و دیوید بکام یکی از شناخته شده ترین چهره ها روی صندلی های ورزشگاه بود.
آلمان بازی را بهتر از حریف خود شروع کرد و تیمو ورنر در دقیقه ۳۱ می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند که پیکفورد مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. 
انگلیس نیز تیم دست و پا بسته ای نبود. جدی ترین موقعیت این تیم را در اواخر نیمه نخست هری کین از دست داد و نتوانست اولین گل خود را در یورو به ثمربرساند تا این دیدار با تساوی بدون گل در پایان نیمه اول به پایان برسد.
در نیمه دوم، دو تیم فوتبال درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند و بالاخره فشار انگلیس میزبان جواب داد. پاس لوک شاو به رحیم استرلینگ رسید تا این بازیکن در دقیقه ۷۵ گل اول بازی را به ثمر برساند. 
آلمان در دقیقه ۸۱ می توانست به گل تساوی برسد که توماس مولر ناباورانه این موقعیت را از دست داد تا دروازه انگلیس بسته بماند. 
هری کین در دقیقه ۸۶ بالاخره توانست برای انگلیس گلزنی کند و با ضربه سر دروازه نویر را باز کرد تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر انگلیس به پایان برسد.
این آخرین حضور یواخیم لوو در تیم ملی آلمان بود و از این پس هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ هدایت آلمان را بر عهده خواهد داشت تا دوران حضور یواخیم لوو در تیم ملی آلمان با یک باخت تلخ به پایان برسد.
به این ترتیب انگلیس توانست با شکست دادن آلمان راهی یک چهارم نهایی شود و در مرحله بعد به مصاف تیم برنده دیدار اوکراین و سوئد خواهد رفت.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.