×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت سامسونگ در رویداد CES 2023، با معرفی تلویزیون‌های عظیم Micro LED خود، فصلی جدید از تجربه تماشا را برای طرفداران و کاربران خود آغاز کرد. تلویزیون‌های Micro LED سامسونگ بازتعریفی نوین از کنتراست و رنگ را به شما ارائه می‌دهند. این فناوری جدید با استفاده از بازتولید کنتراست، روشنایی، رنگ و سایر ویژگی‌ها در سطوح میکرو، جایگاهی ویژه میان فناوری‌های سرگرمی‌های خانگی به دست آورده است.      

سری MICRO LED 2023 سامسونگ مدل های جدیدی را در بازه ۵۰ تا ۱۴۰ اینچ ارائه می‌دهد تا کاربران این دستگاه‌ گزینه‌های بیشتری را برای داشتن کیفیت تصویر برتر داشته باشند. به لطف ماهیت ماژولار این دستگاه‌ها، هر فردی می‌تواند صرف‌نظر از محدودیت‌های معمول، تلویزیون‌ دلخواه خود را بسازد.

فناوری Micro LED در کنار طراحی به سبک Monolith سبب شده این تلویزیون‌ها مرزهای نوآوری را پشت‌سر ‌بگذارد و تجربه‌ای فراگیر از رنگ و کیفیت را برای شما به ارمغان ‌آورد. در این سبک از طراحی همچنین حاشیه تلویزیون کاملا حذف شده و نمایی که مشاهده می‌کنید به صورت کامل، متشکل از محتوای صفحه‌نمایش است؛ با طراحی Monolith تمرکز بیننده بیشتر از هر زمان دیگری بر روی محتوای در حال پخش، معطوف می‌شود.

با ما همراه باشید تا در ادامه با فناوری‌های جدید کنتراست و کیفیت رنگ در سطح میکرو بیشتر آشنا شوید.

تضاد رنگی شگفت‌انگیز با کنتراست میکرو

با کنتراست خیره‌کننده تلویزیون‌های Micro LED سامسونگ که در سطح میکرو تولید می‌شود، ابعاد جدیدی از زیبایی بصری را تجربه می‌کنید. نمایشگر فوق‌العاده عظیم این تلویزیون‌ها دارای میلیون‌ها پیکسل‌ در ابعاد میکرومتر است که به شکل جداگانه نور و رنگ را تولید می‌کند تا تجربه‌ای فراگیر و عمیق با رنگ‌های زنده، واضح و کنتراست بالا به تماشاگران ارائه شود.

این تلویزیون‌ها در واقع با حذف نور پس‌زمینه و تولید نور در سطح میکرو قادر هستند سایه‌هایی با عمق تیرگی فوق‌العاده‌ را در کنار رنگ‌های سفید و روشن به شکل دگرگونی ارائه دهند. بنابراین نمایشگر این تلویزیون‌ها با ایجاد تقابلی مسحورکننده بین نور و سایه‌ها، تجربه شما را به سطوح فوق‌العاده‌ای ارتقا می‌دهد. برای مثال این تلویزیون‌‌ها در نمایش اعماق یک غار مرموز و یا درخشندگی یک ساحل در نور خورشید کنتراستی را ایجاد می‌کند که همه جزئیات با وضوح و عمق شگفت‌انگیزی نمایان می‌شود و زنده به‌نظر می‌رسد.

شادابی رنگ‌ها در سطوح میکرو

فناوری Micro LED سامسونگ در زمینه تولید رنگ با ایجاد طیفی گسترده، تصاویری تولید می‌کند که به هر رنگی روح می‌بخشد. پیکسل‌های مستقل این تلویزیون‌ها، همانند فناوری OLED به‌طور ارگانیک رنگ‌ها را تولید می‌کند و نیازی به فیلترهای رنگی ندارد. بنابراین نمایشگر تلویزیون‌های Micro LED سامسونگ از رنگ‌های ظریف یک شکوفه تا جلوه جادویی غروب آفتاب را با دقت و عمقی قابل توجه در سطحی بسیار کوچک بازتولید می‌کند.

این فناوری همچین یک برتری ویژه نسبت به فناوری OLED دارد و آن پایداری بیشتر مواد ارگانیک در پیکسل‌های بسیار کوچک آن است. در نتیجه به مرور زمان نمایشگر شما به‌طور پیوسته کیفیت رنگ‌ها را حفظ می‌کند. این سطح از بازتولید رنگ که به‌‌صورت ارگانیک و مستقل حاصل می‌شود، به مثابه‌ دروازه‌ای به سوی واقعیت، شما را درون صحنه‌ای که تماشا می‌کنید قرار می‌دهد تا در دنیایی زنده غوطه‌ور شوید.

هماهنگی در عصر جدیدی از نوآوری بصری

تلویزیون MICRO LED سامسونگ از عمق ۲۰ بیتی در مقیاس خاکستری پشتیبانی می‌کند. به کمک این قابلیت مدل‌های MICRO LED می‌توانند تمامی جزئیات یک صحنه را نمایش دهند و با کنترل سطح روشنایی و رنگ‌ در یک میلیون مرحله، تجربه‌ای واقعی و شگفت‌انگیز از HDR را ارائه کنند.  هنگامی که کنتراست و کیفیت رنگی‌‌ در فناوری Micro LED با هم ترکیب می‌شود، نتیجه آن ایجاد یک سمفونی هماهنگ از لذت‌های بصری است. این تلویزیون‌ها با ترکیب یکپارچه کنتراست و رنگ در سطح میکرو، پرده‌ای از رنگ‌ها را ایجاد می‌کنند که واقعی است و شما را درون خود غرق می‌کند. با این فناوری تمام جزئیات توسط کنتراستی دقیق و رنگ‌هایی سرزنده افزایش می‌یابد. این بازتولید رنگ و کنتراست در سطح میکرو و در کیفیتی هماهنگ، به هر صحنه و قابی که تماشا می‌کنید عمق و ظرافت ویژه‌ای می‌بخشد و هر تجربه‌ای برای شما همانند رویارویی با یک اثر هنری واقعی است.

فناوری Micro LED سامسونگ با استفاده از این کنتراست و رنگ‌ که در سطح میکرو بازتولید می‌شود، عصر جدیدی از نوآوری بصری را آغاز کرده است. این صفحه‌نمایش‌های بزرگ، محدودیت‌های نمایشگرهای سنتی را پشت سر می‌گذارد و شما را به کشف دنیایی از تصاویر نفس‌گیر دعوت می‌کند؛ تصاویری که مرز بین تخیل و واقعیت را محو می‌کند. با تلویزیون‌های Micro LED سامسونگ، هر فریم از محتوایی که تماشا می‌کنید همچون یک شاهکار با دقتی مضاعف تصویر شده و با کنتراستی استثنایی و رنگ‌هایی زنده ارتقاء یافته است.

بهبود تجربه سرگرمی

صفحه‌نمایش تلویزیون‌های Micro LED سامسونگ از مزایایی نظیر Micro HDR و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره‌مند است تا دامنه‌ای پویا از رنگ‌ها به صورت هوشمند در مقابل چشمان شما نمایش داده شود. بدین ترتیب چه از علاقه‌مندان به سینما باشید، چه از طرفداران ورزش و یا دنیای بازی، کنتراستی استثنایی و رنگ‌هایی زنده و پویا شما را مجذوب خود می‌کند و دریچه‌ای کاملاً جدید از تجربه‌های سرگرمی به روی شما می‌گشاید.

این تلویزیون‌های فوق‌العاده عظیم سامسونگ با کنتراست و رنگی در سطوح میکرو، ماهیت و کیفیت تصاویر را در تعریفی مجدد احیا می‌کند. با این فناوری‌ و قابلیت‌های پیشرفته، سامسونگ به شما یک تجربه تماشایی فراگیر ارائه می‌دهد و از آغاز تا پایان سفری تماشایی و پرهیچان شما را همراهی می‌کند.          

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.