×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در راستای الکترونیکی نمودن فرآیند صدور ضمانت‌نامه تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت:عملکرد بانک در دوره سال ۱۴۰۱ روبه رشد و بهبودی بوده است و بسیاری از مسائل بانک با تصمیمات راهبردی و اجرای صحیح حل شده است و این انتظار وجود دارد تا بانک با اجرای برنامه های تحولی و مبتنی بر بانکداری دیجیتال و هوشمندسازی فرآیندها بتواند با چابکی بیشتر سرعت و کیفیت خدمات به بخش تعاون را افزایش دهد.
وی افزود: دو خط اعتباری ۲۰ و ۳۰ هزار میلیارد ریالی نیز با همکاری معاونت تعاون، بانک و صندوق ضمانت برای حمایت از تعاونی ها و گرهگشایی از موانع توسعه تعاونی ها اختصاص یافته که خط اول تا حد زیادی اجرایی شد و مراحل اجرایی خط دوم نیز با اطلاع رسانی به کلیه تعاونی ها در حال انجام است.
در ادامه مراسم محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون و البرز محمدی مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون همزمان با هفته دولت و هفته تعاون تفاهم‌نامه‌ای را امضا نمودند که بر اساس آن فرآیندهای موجود جهت صدور ضمانت‌نامه میان بانک و صندوق به صورت الکترونیک انجام می‌شود.
بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به عنوان دو نهاد تخصصی بخش تعاون در اجرایی نمودن برنامه های بخش تعاون نقش دارند و امضای دو تفاهم نامه سه جانبه ۲۰ و ۳۰ هزار میلیارد ریالی میان معاونت تعاون، بانک و صندوق جهت پرداخت تسهیلات به تعاونگران جهت مانع زدایی و حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی از مهمترین محورهای همکاری میان طرفین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.