×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین صباغ اظهار داشت: طی شش ماهه ابتدای سالجاری ۸۴ هزار خدمت ویزیت به مراجعین پلی کلینیک تخصصی سمنان ارائه شده است که از این تعداد، ۷۸ هزار ویزیت مربوط به پزشکان عمومی این مرکز و مابقی توسط پزشکان متخصص و دندانپزشک بوده است. وی در تشریح سایر خدمات بیان داشت: این مرکز شبانه روزی با تعداد ۱۲ پزشک عمومی ۱۱ پزشک متخصص و دو دندانپزشک طی شش ماهه ابتدای سالجاری، ۲۴۴۱ خدمت دندانپزشکی، ۲۰هزار خدمت تزریقات و پانسمان، ۶۹۰۰ خدمت آزمایشگاه و بابت ۶۹ هزار نسخه دارویی تجویز شده توسط پزشکان مرکز ۲۲۱ هزار قلم دارو به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه پلی کلینیک تامین اجتماعی سمنان دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو۹۰۰۱ است، اظهار داشت: گسترش سامانه ارجاع سیستمی بیماران از پزشک عمومی به متخصص، راه اندازی سیستم فراخوان نوبت دهی و همچنین ایجاد فضایی برای شیردهی مادران به نوزادان از جمله اقدامات اخیر در راستای تکریم مراجعین به این مرکز است.
وی ضمن قدردانی از تلاش های تمامی کارکنان پلی کلینیک در ارائه خدمات درمانی مطلوب و بی وقفه به بیمه شدگان تصریح کرد: با اجرای برنامه های نظرسنجی مختلف سعی شده است عملکرد واحدهای ارائه دهنده خدمات بصورت مستمر مورد پایش قرار گرفته و نقاط ضعف و نقص در عملکرد شناسایی و رفع شود.
گفتنی است، پلی کلینیک شبانه روزی تامین اجتماعی سمنان به طور میانگین سالانه به حدود ۲۵۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان  خدمات درمانی رایگان ارائه می کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.