×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد شدید ماتئوس از وضعیت فوتبال آلمان

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از سایت اسپورتال، تیم ملی فوتبال آلمان در شب آخر مرحله گروهی، یک شب دراماتیک را تجربه کرد. آلمان در آخرین دقایق با نتیجه ۲ بر یک از مجارستان عقب بود اما گلی که گورتسکا به ثمر رساند باعث شد تا ژرمن ها با ۴ امتیاز به دور بعد صعود کنند و از حذف زود هنگام در امان بمانند.
لوتار ماتئوس در صحبت هایی به انتقاد از وضعیت تیم ملی فوتبال کشورش پرداخت و گفت: من دو ماه پیش گفتم اگر در یورو مربی بودم با هافبک های بایرن مونیخ بازی می کردم. با جاشوا کیممیچ ، (لئون) گورتزکا و توماس مولر.  عمق، نه در عرض باعث می شود بازی کند شود. من از تونی کروس قدردانی می کنم ولی باید بگویم: او هیچ فضایی به دست نمی آورد و برای این ترکیب مناسب نیست. به طور کلی، این تیم مانند آلمان نبود.  
ماتیوس اضافه کرد: علاوه بر این تصمیمات یواخیم لوو را تا حدی درک نمی‌کنم. او عدم اطمینان را به تیم وارد می کند، خواه با سه بازیکن د ر دفاع یا با تغییر موقعیت بازیکنان یا چندین تغییر در طول بازی.  می توان گفت همه چیز خوب پیش رفت. اما اگر هدف ما این باشد که از گروه صعود کنیم، من برای فوتبال آلمان متاسفم.  ماتئوس گفت اگر او می توانست به مربیان نمره بدهد، به مارکو روسی مربی مجارستان یک نمره بسیار خوب و لوو یک نمره بد می داد.
به نظر می رسد لو هنوز تیمی را که واقعاً به آن اعتقاد دارد پیدا نکرده است.
آلمان در یک هشتم نهایی یورو باید برابر تیم ملی فوتبال انگلیس دیدار کند. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.