×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد شدید رسانه های ترکیه از شنول گونش

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تایمز،  تیم ملی فوتبال سوئیس با برتری ۳ بر یک برابر ترکیه شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد و ترکیه نیز دست خالی با ۳ باخت یورو ۲۰۲۰ را ترک کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه و به ویژه سرمربی تیم یعنی شنول گونش انتقادات زیادی  پس از حذف از یورو را متوجه خود می‌بینند. چند ساعت پس از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی اروپا، بلافاصله خشم رسانه های ترکیه در مورد تیم ملی آغاز شد. “پایان”  و “خجالت” تیتر روزنامه های معروف ترکیه بعد از  شکست ۳ بر یک روز یکشنبه بودند.  
مردم ترکیه معتد هستند حذف از یورو به اندازه خود ناراحت کننده نیست ولی نحوه حذف بسیار بد بود. سومین شکست در سومین بازی یورو ۲۰۲۰ مقابل سوئیس پایان تلخ مسابقات برای فوتبال ترکیه بود. روزنامه حریت نوشت: “ما ناراحت نیستیم، شرمسار هستیم.”
انتقادات از مربی گونش به ویژه شدید بود. روزنامه ورزشی Fotomac در میان دیگران نوشت: شنول گونش با انتخاب اشتباه تیم، فوتبال بدی ارائه داد و ترکیه در باز کردن دروازه حریف ناکام بود. 
با این حال ، گونش ۶۹ ساله نمی خواهد استعفا دهد. دروازه بان سابق تیم ملی پس از ناک اوت در مسابقات نهایی گفت: در حال حاضر به استعفا فکر نمی کنم.
او با ترکیه در جام جهانی ۲۰۰۲ در رده سوم ایستاد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.