×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد روسیه از تنش‌آفرینی دیپلماتیک رسانه آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن از یک رسانه آمریکایی برای انتشار مطالبی در خصوص بحران دیپلماتیک میان دو کشور انتقاد کرد.
سفارت روسیه اواخر روز جمعه در واکنش به مقاله اخیر روزنامه واشنگتن پست در حساب رسمی خود در فیس بوک اعلام کرد: ما مقاله منتشر شده در نسخه الکترونیکی روز جمعه واشنگتن پست را مورد توجه قرار دادیم که در آن با استناد به منابعی در وزارت امور خارجه ایالات متحده نویسندگان این مقاله بار دیگر خوانندگان خود را گمراه کرده و به دنبال مقصر دانستن روسیه برای مشکلات مربوط به کنسولگری و صدور ویزا بودند.
این سفارت‌خانه افزود: اطلاعات مندرج در این مقاله با وضعیت واقعی امور مطابقت ندارد. ما می‌خواهیم یک بار دیگر یادآوری کنیم که مسئولیت این “بن بست” به طور کامل به عهده طرف آمریکایی است.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به تازگی در مقاله‌ای تحت عنوان “روابط آمریکا با روسیه چقدر بد است؟ ” فقط یک ویزا برای یک تعمیرکار تهیه کنید.» اعلام کرد سفارت ایالات متحده در مسکو با کمبود نیرو مواجهه است، زیرا صدور هرگونه ویزای دیپلماتیک نیاز به روند مذاکره سخت دارد که اغلب روی موضوعات پیش پا افتاده متمرکز است.
این رسانه آمریکایی با استفاده از اصطلاح «جنگ روادید» گزارش داد در نتیجه کارشناسان فنی ایالات متحده -برای مثال برای تعمیر آسانسور‌های نمی‌توانند ویزا دریافت کنند، در حالی که دیپلمات‌های ارشد مجبور به انجام کار‌های معمول مانند برف روبی هستند.
انتهای پیام/

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.