×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد آگوئرو از سران سیتی به خاطر فروش استرلینگ

به گزارش کیوسک خبر وبه نقل از دیلی میل، رحیم استرلینگ یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال جاری از منچستر سیتی جدا شد. فصل قبل گواردیولا بیشتر از فودن در خط حمله استفاده کرد و این باعث شد که در نهایت استرلینگ بعد از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی سیتیزن‌ها را ترک کند و راهی چلسی شود.
سرخیو آگوئرو به انتقاد از باشگاه سابق خود به خاطر موافقت با جدایی استرلینگ پرداخت و گفت: واقعا نمی توانم درک کنم چرا استرلینگ فروخته شد. بعضی اوقات تصمیم های عجیبی در باشگاه منچسترسیتی گرفته می شود.
او درباره ارلینگ هالند هم اظهار نظر تمسخر آمیزی داشت و گفت: هالند به بازی در بوندسلیگا عادت کرده بود و فکر می کرد که در لیگ جزیره هم آزادانه رها می شود تا گلزنی کند تا اینکه فان دایک به طرف او رفت و با جمله “به لیگ جزیره خوش آمدی” او را بیدار کرد.
هالند در دیدار لیورپول برابر منچسترسیتی در سوپر جام انگلیس نمایش خوبی نداشت. او به خوبی توسط فان دایک مهار شد با این حال دو فرصت گلزنی بسیار خوب داشت که به شکلی عجیبی آنها را از دست داد تا سیتی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک بازنده این بازی شود.
آگوئرو در پایان صحبت های خود درباره لوئیس سوارس و انتقالش به ناسیونال گفت: سوارس اکنون در ناسیونال است. تا زمانی که او در این تیم باشد من طرفدار ناسیونال هستم ولی به محض جدایی‌اش دیگر من طرفدار این تیم نخواهم بود (باخنده).
سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی به شمار می آید. او بین هواداران این تیم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود اما در سال‌های پایانی حضورش کمتر توسط گواردیولا به بازی گرفته شد و همین باعث شد که تیم را ترک کند و راهی بارسلونا شود. آگوئرو روزهای خوبی را در آبی اناری ها پشت سر نگذاشت چرا که به خاطر مشکل قلبی از فوتبال خداحافظی کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.