×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات‌مدیره بانک‌ تجارت با شرکت در اولین جلسه اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت بیمه تجارت ‌نو، بر تداوم حمایت صددرصدی این بانک،به عنوان یکی از سهامداران عمده این شرکت تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، حسن کیایی با تبریک به اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت بیمه تجارت نو، برای آن‌ها در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد و گفت: حرکت رو به جلو و تاثیرگذار بیمه تجارت نو باید در دوره جدید مدیریت این شرکت به صورت مشهود، مشخص باشد؛ به گونه‌ای که هم مشتریان قدیمی این شرکت متوجه تغییرات بشوند و هم مخاطبان جدید از آن‌ها بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: برای فائق‌شدن بر مشکلات موجود تجارت نو، باید در اولین گام، با طراحی یک برنامه کوتاه و میان‌مدت، راهکارهای مدنظر خود برای بهبود شرایط فعلی را ارائه کرده و به اطلاع سهامداران رسانده شود.

کیایی ادامه داد: در این مسیر رعایت اصول حاکمیت شرکتی از جمله تشکیل کمیته‌های تخصصی در اولویت بوده و گزارش ارائه شده توسط این کمیته‌ها می‌تواند در بهبود عملکرد شرکت موثر باشد.

عضو هیات مدیره بانک تجارت انتظارات این بانک از شرکت بیمه تجارت نو را برشمرد و افزود: هیات‌مدیره جدید شرکت بیمه تجارت نو باید با همت و انرژی مضاعف و با استفاده از ظرفیت سهامداران عمده خود همچون بانک تجارت، پست بانک، آستان قدس رضوی و نفت و گاز پارسیان در مسیر ثبت عملکردی متمایز از گذشته و ارائه خدمات نوآورانه قدم بردارد.

وی تصریح کرد: قریب به ۱۳۰۰ شعبه بانک در سراسر کشور، می‌تواند محلی برای معرفی خدمات بیمه تجارت باشد و علاوه بر آن مشتریان بانک نیز می‌توانند به عنوان مشتریان بالقوه شرکت مورد توجه قرار گیرند.

حسن کیایی از آمادگی بانک تجارت برای هرگونه تسهیل‌گری در عملکرد بیمه تجارت نو سخن گفت و ادامه داد: بخش حقوقی بانک برای وصول مطالبات شرکت بیمه تجارت نو و شرکت تامین سرمایه بانک برای تامین مالی از طریق ابزارهای مختلف، در کنار هم می‌توانند تا حدود زیادی تسهیل کننده مسیر پیش‌روی بیمه تجارت نو باشند. انتظارات از بیمه تجارت نو بسیار زیاد است و امیدواریم با اتخاذ رویکردی جدید، همه ذینفعان شرکت، بهبود و روند روبه رشد آن را لمس کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در این جلسه گزارش عملکرد شرکت، منتهی به ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ را در بخش‌های مختلف ارائه و ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شرکت، شاهد بهبود مستمر عملکرد و ارائه خدمات و محصولات نوین در مجموعه بیمه تجارت نو باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.