×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی  برای دوم ۲۰۲۲

ال‌جی الکترونیکس امروز نتایج اولیه گزارشات مالی فصل دوم ۲۰۲۲ خود را منتشر کرد.

کیوسک خبر ـ ال‌جی درآمد تلفیقی ۱۹٫۵ تریلیون وون کره جنوبی را در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ کسب نموده که نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته­است. انتظار می‌رود سود عملیاتی ۷۹۱٫۷ میلیارد وون کره جنوبی   این شرکت، ۱۲ درصد کمتر از سه ماهه مشابه سال قبل باشد.

ال‌جی الکترونیکس تولید و فروش پنل‌های خورشیدی را در پایان ژوئن سال جاری پایان داد و نتایج کسب‌وکار پنل­های خورشیدی خود را به‌عنوان زیان عملیاتی متوقف‌شده سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ در نظر گرفت. ال­جی درآمدی معادل ۱۶٫۹ تریلیون وون با سود عملیاتی ۹۰۰٫۱ میلیارد وون را به ثبت می رساند.

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی – کره جنوبی (K-IFRS)‌ است که به عنوان خدماتی به سرمایه گذاران ال­جی الکترونیکس قبل از اعلام نتایج نهایی درآمد از جمله سود خالص، ارائه می شود. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی اعلام خواهند شد.

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و کالاهای مصرفی است که با نیروی کار گستره ۷۴ هزارنفری تقریباً در تمام کشورهای دنیا حضور دارد. ال‌جی از پنج شرکت تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای قطعات اتومبیل و راهکارهای تجاری تشکیل‌شده است. با فروش بین‌المللی ۵۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹، ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشرو با دامنه وسیع محصولات از تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع تا ابزارهای موبایل، دیجیتال ساینیج و قطعات اتومبیل است. ال‌جی همچنین با برند اعلای LG SIGNATURE و برند پیشرفته LG ThinQ شناخته می‌شود که دربرگیرنده تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت هستند. برای اخبار بیشتر درباره ال‌جی به LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.