×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

ال‌جی درآمد تلفیقی تقریبی ۱۸٫۸ تریلیون وون کره جنوبی را در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ میلادی کسب نموده که رشد ۲۲ درصدی نسبت به فصل مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد و بالاترین درآمد فصلی در تاریخ این شرکت به شمار می‌آید.

بر اساس استانداردهای کنونی، ال‌جی مبلغی حدود ۴۸۰ میلیارد وون را نیز در این سه‌ماهه برای فراخوان Chevy Bolt EV در نظر خواهد گرفت. انتظار می‌رود که سود عملیاتی ۵۴۰٫۷ میلیارد وونی پس از انعکاس میزان فراخوان  49.6 درصد کمتر از سه ماهه سوم سال قبل باشد.

این‌ها در حالی است که ال‌جی الکترونیکس فعالیت بخش تلفن همراه خود را در پایان ماه جولای متوقف کرد و عملکرد شرکت ارتباطات موبایل را به‌عنوان یک ضرر متوقف‌شده تلقی می‌کند. درآمد سال گذشته در زمان مشابه این بخش نیز فقط به‌منظور مقایسه اعلام‌شده است.

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی – کره جنوبی (K-IFRS)‌ است که به عنوان خدماتی به سرمایه گذاران ال جی الکترونیکس قبل از اعلام نتایج نهایی درآمد از جمله سود خالص، ارائه می شود. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی اعلام خواهند شد.

###

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یکی از نوآوران بین‌المللی در عرصه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی با حضور در تقریباً تمامی کشورها است و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار در سراسر دنیا دارد. پنج شرکت زیرمجموعه ال‌جی (لوازم‌خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ‌بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، ابزارهای موبایل، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل و برندهای پریمیوم LG SIGNATURE و LG ThinQ هوشمند را عرضه می‌کند که نام‌هایی آشنا در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com