×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتشار کتاب محشای قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ به همراه مقررات مربوطه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کتاب محشای قانون بیمه اجباریِ خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ به همراه مقررات مربوطه، نوشته دکتر سیدجواد میرقاسمی مدیر کل حقوقی بیمه مرکزی ج.ا.ا، توسط پژوهشکده بیمه منتشر شد.
این کتاب در هفت بخش شامل بخش اول کلیات، بخش دوم حقوق و تعهدات بیمه‌گر و بیمه‌گذار، بخش سوم حقوق و تعهدات صندوق، بخش چهارم پرداخت خسارت، بخش پنجم تکالیف سایر نهادها و دستگاه‌های مرتبط، بخش ششم مقررات کیفری و بخش هفتم مقررات نهایی تهیه و تنظیم شده است.
کتاب حاضر حاوی شرح جامعی از مواد قانون بیمه اجباریِ خسارات وارد شده به اشخاص ثالث مصوب ۱۳۹۵ است که حاصل تجربیات علمی و عملی نویسنده در زمینه موضوع و نشست‌های علمی برگزار شده با قضات و اصحاب صنعت بیمه است. در این کتاب علاوه‌بر نظریات سایر اساتید، نظریات اداره کل حقوقی قوه قضائیه در ذیل هر کاده آورده شده و همچنین کلیه مقررات مرتبط با بیمه اجباری نیر در قسمت جداگانه‌ای درج شده است. می‌توان گفت که این کتاب پاسخگوی نیاز علمی مخاطبین در زمینه بیمه شخص ثالث بوده و آن‌ها را از مراجعه به سایر منابع بی‌نیاز می‌سازد.
علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک ۴۳ مراجعه یا با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۰۶۳ داخلی ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.