×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتشار کتاب سرانجام بیمه آنگونه که ما می‌دانیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، این کتاب می‌کوشد که برای سوالات موجود در زمینه برنامه شرکت‌های بیمه برای بقا در عصر کنونی که ویژگی شاخص آن بروز تحولات دیجیتال است، آمادگی بیمه‌گران برای این موج از تغییر و جایگاه استارت‌آپ‌های اینشورتک در آینده صنعت بیمه، پاسخ مناسبی ارائه کند. به عقیده مترجمین، این کتاب می‌تواند بنیاد تفکرات موجود در صنعت بیمه کشور و خصوصا چشم‌انداز فعالیت استارت‌آپ‌های بیمه‌ای را متحول نماید.

کتاب حاضر در  4 بخش و مشتمل بر ۲۴ فصل ارائه شده است. در بخش اول تلاش شده تا چگونگی رسیدن به شرایط فعلی در صنعت بیمه و دلیل لاینحل ماندن برخی از مشکلات ریشه‌ای در این صنعت بررسی گردد. بخش دوم ظهور جنبش بیمه دیجیتال را بررسی نموده و به بررسی افرادی پرداخته که به دنبال تغییر وضعیت فعلی، از داخل و خارج صنعت بیمه هستند. بخش سوم فناوری‌های در حال ظهور عمده را بررسی نموده که بیشترین احتمال تغییر بنیادین الگوی بیمه موجود را دارا هستند. بخش چهارم این کتاب نیز چشم‌اندازی در راستای حرکت احتمالی آینده صنعت بیمه در نیمه دوم قرن بیست‌و‌یکم ارائه می‌دهد. در این کتاب به خوبی تلاش شده است تا به هر یک ار فناوری‌های نوظهور پرداخته و چشم‌انداز آینده و ترکیبی از راه‌حل‌های خلاقانه ارائه گردد.
علاقه‌مندان جهت خرید کتاب «سرانجام بیمه آنگونه که ما می‌دانیم» می‌توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک ۴۳ مراجعه یا با شماره تلفن ۲۲۰۶۶۰۶۳ داخلی ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.