×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، علاقه‌مندان جهت اطلاع از لیست عناوین پیشنهادی می‌توانند به نشانی  http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5132/page/ مراجعه نمایند. 

بر پایه این گزارش لیست عناوین اولویت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین پایان‌نامه‌/رساله دانشجویی در سال تحصیلی جاری تعیین و در قالب فراخوان به جامعه و صنعت ارسال شد. در این فراخوان اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه البرز، بیمه تعاون، بیمه دانا، بیمه نوین و بیمه سرمد که می‌توانند به عنوان استاد راهنمای دوم یا استاد مشاور در تدوین پایان‌نامه/رساله مشارکت داشته باشند، موضوعات پیشنهادی خود را جهت تدوین پایان‌نامه‌/رساله دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام کردند.

شایان ذکر است پژوهشکده بیمه، از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع آنها در راستای فعالیت‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه قرار گیرد به دو شیوه مشارکتی و مستقل حمایت می‌نماید. حمایت مشارکتی به حمایتی اطلاق می‌شود که از اعضای هیأت علمی پژوهشکده یا پژوهشگران صنعت بیمه، با لحاظ شرایط دانشگاه محل تحصیل دانشجو، به‌عنوان استاد راهنمای دوم یا استاد مشاور در تیم هدایت پایان‌نامه حضور داشته باشد و حمایت مستقل به حمایت صرف، بدون مشارکت اعضای هیأت علمی پژوهشکده یا صنعت بیمه در تیم هدایت پایان‌نامه‌ اطلاق می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.