×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انتخاب ال‌جی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره Alliance Connectivity Standards

ال‌جی الکترونیکس (LG) به عضویت هیئت مدیره Alliance Connectivity Standards ( سازمان جهانی پیشرو با تمرکز بر توسعه، تکامل و ترویج استاندارد‌های Open-Source برای اینترنت اشیاء(IoT)) انتخاب شده است.

کیوسک خبر ـ به‌عنوان پیشروی بازار لوازم خانگی در جهان و یکی از اعضای هیئت مدیره   Connectivity Standard Alliance ، ال‌جی تخصص و تجربه‌ی غنی خود در زمینه‌‌ی خانه‌‌های هوشمند و فن‌آوری‌‌های ارتباطات را برای سازمان جهانی به ارمغان می‌آورد. اعضای هیئت مدیره تازه منصوب شده شامل «دان ویلیامز» از دفتر استراتژی ارشد ال‌جی و دکتر «سانگ کیم» مدیر ارشد فناوری ال‌‌جی است.

ال‌جی با نقش برجسته‌‌اش در Alliance، قصد دارد فعالانه در توسعه و استانداردسازی Matter – پروتکل منبع باز اینترنت اشیاء Alliance برای اتصال دستگاه‌های خانه هوشمند – مشارکت کند و توسعه‌‌ی اکوسیستم خانه­­های هوشمند را رهبری کند.

دکتر کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری و معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس گفت: «به لطف عضویت در هیئت مدیره  Alliance، ما تعهد کامل خود را برای ایجاد آینده‌ای متصل‌تر و راحت‌تر نشان می‌دهیم.» او همچنین افزود: «با پذیرش و پشتیبانی  Matter، مجموعه رو به رشد محصولات هوشمند ما، از جمله تلویزیون‌ها، لوازم خانگی و دستگاه‌ها و حسگرهای IoT می‌توانند با امنیت و راحتی بیشتری به یکدیگر و دیگر محصولات مرتبط متصل شوند. ما همچنان به ارائه‌ی تجربیات نوآورانه به مشتریان ادامه خواهیم داد و به پیشبرد تکامل خانه هوشمند کمک خواهیم کرد.»

‏Matter، یک استاندارد ارتباطی مبتنی بر پروتکل اینترنت (IP) برای فناوری‌های خانه‌های هوشمند است که به ایجاد یک خانه‌ی هوشمند منبع‌باز(Open-Source) کمک می‌کند؛ جایی که محصولات برندهای مختلف می‌توانند بدون هیچ مانعی با هم ارتباط برقرار کنند و داده‌های خود را به اشتراک بگذارند و مشکلات مربوط به سازگاری محصولات با یکدیگر دیگر وجود ندارد.

ال‌جی قصد دارد از Matter در پلتفرم‌های هوشمند خود، مثل پلتفرم و اپلیکیشن LG ThinQ، و پلتفرم هوشمند webOS در تلویزیون­های خود که برنده‌ی جوایز متعددی شده­است، استفاده کند. استفاده از Matter نه تنها به نفع مشتریان ال‌جی است، بلکه رقابت کلی لوازم خانگی و تلویزیون‌های نوآورانه‌ی این شرکت را نیز تقویت می‌کند.

دکتر سوکوو ری، معاون ارشد نوآوری ال‌جی و رئیس مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی، LG NOVA ، گفت: «مانند  Alliance، در ال‌جی متعهد به تکامل و بهبود دنیایی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم.» او همچنین افزود: «این برای ما به معنای توسعه‌ی محصولات نوآورانه‌ای است که بر ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر متمرکز شده است؛ و نحوه‌ی ارائه خدمات و ارزش بیشتر در خانه و خارج از آن را بهبود می‌بخشد. ما مشتاقانه منتظر این همکاری گسترده و فرصت‌های آینده هستیم.»

توبین ریچاردسون، رئیس و مدیر­عامل  Alliance، گفت: «ال‌جی موارد زیادی را از طیف وسیع محصولاتش گرفته تا تخصص مهندسی و راه‌کارهای اتصال ارائه کرده؛ اما آنچه باعث تقویت همکاری Alliance و ال‌جی می‌شود، تعهد آن‌ها به نوآوری است.» او همچنین افزود: «ما از اینکه آن‌ها به هیئت مدیره ما بپیوندند هیجان‌زده هستیم تا به ما کمک کنند تا آنچه که در آینده با Matter ایجاد می‌شود را توسعه دهیم و باعث رشد و پذیرش هر چه بیشتر اینترنت اشیاء شویم.»

‏Alliance  که بیش از ۵۰۰ عضو جهانی دارد، در زمینه‌ی ایجاد استانداردهای Open-Source برای اینترنت اشیاء فعالیت می‌کند و هدفش ایجاد تحول در شیوه‌ی زندگی، کار و گیمینگ افراد در سراسر جهان است. Alliance با تخصص اعضای خود، برنامه‌های صدور گواهینامه­های معتبر و مجموعه کاملی از راه‌حل‌های Open IoT ، حرکت را به سمت دنیایی بصری‌تر و مفیدتر هدایت می‌کند.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.