×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

متقاضیان دریافت آن دسته از تسهیلات بانک مسکن که سفته جزء وثایق و تضمینات آن قرار دارد، می‌توانند نسبت به جایگزینی سفته کاغذی با سفته الکترونیکی اقدام کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و پیشبرد طرح توسعه و تحول دیجیتال در بانک مسکن، پرداخت تسهیلات با استفاده از صدور سفته الکترونیکی امکان‌پذیر شد.

مشتریان بانک مسکن که قصد دریافت تسهیلاتی همچون قرض‌الحسنه ازدواج، مرابحه، فرزندآوری و … را دارند می‌توانند از طریق سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir و ورود به بخش خدمات الکترونیک، پیشخوان مجازی و انتخاب «سفته الکترونیکی» و یا ورود به پیشخوان مجازی بانک در همراه بانک مسکن و انتخاب «صدور سفته» اقدام کنند.

در حال حاضر صدور سفته الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی و صرفاً برای ذینفعان حقیقی یا ذینفعی بانک مسکن امکان‌پذیر شده است و متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن و ضامنان آن‌ها باید امضای دیجیتال خود را نیز برای استفاده از خدمات سفته الکترونیکی فعال کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان و ۲۴ ساعته، امنیت بالا و داشتن کد شناسایی مخصوص و منحصر به فرد و برخورداری از امضای دیجیتال از مزایای صدور سفته الکترونیکی بانک مسکن است که جایگزین سفته کاغذی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.