×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

امکان وکالتی کردن حساب برای ثبت‌نام در بورس کالا برای مشتریان پست بانک ایران به صورت غیر حضوری و حضوری فراهم شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره روابط‌ عمومی پست بانک ایران، دارندگان حساب در پست بانک ایران برای خرید در بورس کالا و خودروهای داخلی، می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه بورسار حساب خود را وکالتی کنند.
مشتریان برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب‌ها لازم است با مراجعه به سایت اینترنتی بانک یا سامانه جامع مدیریت سفارش های کارگزاری (EBGO) از طریق سامانه خدمات کالا و حساب‌های وکالتی (بورسار) نسبت به تغییر حساب خود به حساب وکالتی اقدام و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
مشتریانی که دارای کد معاملاتی بوده و مستقیم به شعب یا باجه های بانکی مراجعه می کنند، از طریق سامانه جامع مدیریت سفارش های کارگزاری (EBGO) به دو کارگزاری همکار بانک معرفی شده تا پس از دریافت فرم تایید حساب وکالتی، مجدد برای افتتاح و یا تبدیل حساب به وکالتی به شعبه یا باجه بانکی مراجعه کنند.
همچنین مشتریانی که از طریق سامانه جامع مدیریت سفارش های کارگزاری (EBGO) سایر کارگزاری ها، نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت معرفی نامه اقدام کرده‌اند، می توانند به همراه فرم مربوطه به یکی از شعب یا باجه های بانکی مراجعه و حساب وکالتی افتتاح کنند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب شهری ، باجه های بانکی روستایی و یا سایت اینترنتی پست بانک ایران به آدرس www.postbank.ir مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک ( ۸۴۲۸۴) تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.