×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
ال‌جی در آستانه نمایشگاه CES 2022 برای ۲۴ محصول نوآورانه خود موردتقدیر قرار گرفت

ال‌جی الکترونیکس بار دیگر برای تکنولوژی‌های خلاقانه‌ی خود، در بخش جوایز نوآوری CES 2022 مورد تقدیر قرار گرفت. به‌موجب این اتفاق، ال‌جی مجموعاً ۲۴ محصول برتر خود را در ماه ژانویه روانه‌ی بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت لوازم الکترونیکی جهان خواهد کرد.

هر ساله انجمن فناوری مصرف‌کنندگان (CTA) نوآورانه‌ترین محصولات را از بین محصولاتی که قرار است در نمایشگاه تجاری این سازمان رونمایی شوند، انتخاب می‌کند. برای نمایشگاه CES 2022، جوایز نوآوری به پیشرفته‌ترین و منحصربه‌فردترین محصولات ال‌جی رسیده است. از همه‌ مهم‌تر اینکه سال ۲۰۲۲ میلادی، دهمین سال پیاپی است که تلویزیون OLED ال‌جی برنده‌ی جایزه نوآوری نمایشگاه CES می‌شود. این امر تاییدی بر فناوری پیشرفته‌ی محصولات سرگرمی خانگی پیشرو در صنعت ال‌جی است.

ال‌جی همچنین به دلیل نوآوری‌ در محصولات لوازم‌خانگی خود ازجمله یخچال‌های LG InstaView® French-Door ، LG tiiun( مفهومی جدید باغبانی در فضای داخلی)، دستگاه تصفیه هوای PuriCare با فیلتراسیون چندگانه، فیلتر بوزدایی و فیلتر HEPA به‌منظور جذب گازهای مضر، بوها، گردوغبار و ذرات آلرژی‌زا، مورد تقدیر قرار گرفته است. همچنین One: Quick LG از بخش B2B نیز توانست نظر داروان را به خاطر راهکارهای نوین و منحصربه‌فرد ویدئو کنفرانس در این زمانه که کار از راه دور به یک امر عادی تبدیل‌شده است، به خود جلب کند.

فهرست کامل دریافت‌کنندگان جوایز نوآوری CES 2022 ال‌جی، هم‌زمان با کنفرانس خبری این شرکت در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۱ و پیش از برگزاری نمایشگاه منتشر خواهد شد. نمایشگاه CES 2022 در تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی برگزار می‌شود.

###

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریباً در تمام کشورهای جهان حضورداشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ‌بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند پریمیوم LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com