×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ال‌جی از پروژه های هنری، با الهام از نمایشگرهای OLED در سراسر لندن رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس مجموعه‌ای از خلاقیت‌های هنری خود در لندن را آغاز می‌کند که بخشی از کمپین پیکسل های خودنورده (SELF-LIT Pixels) و نمایش تکنولوژی OLED این مجموعه است. این نمایشگاه باهدف ارائه‌ی سبک جدیدی از هنر به پشتوانه‌ی فناوری پیکسل های خودنورده تلویزیون‌های OLED ال‌جی از این هفته کار خود را با عنوان LG OLED Art در لندن آغاز می‌کند.

ال‌جی بر این باور است که هنر الهام‌بخش فناوری است و فناوری نیز تکمیل‌کننده‌ی هنر است. بنا بر همین فلسفه، قابلیت‌های SELF-LIT Masterpiece و SELF-LIT Museum را ارائه کرده تا آثار هنرمندان برتر جهان را به بهترین شکل ممکن در پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED خود نمایش دهد. این تلویزیون‌ها با برخورداری از میلیون‌ها پیکسل خود نورده، رنگ‌ها و بافت‌ها را به واقعی‌ترین شکل ممکن نمایش می‌دهند. با بازتولید رنگ فوق العاده دقیق و کنتراست بی‌نهایت، آثار هنری خلاقانه‌ی هنرمندان بارنگ‌های کاملاً حقیقی و حداکثر رنگ مشکی عمیق، در واقعی‌ترین حالت ممکن نمایش داده می‌شود.

افتتاحیه‌ی نمایشگاه تاریخچه‌ی نقاشی OLED X Damien Hirst قرار است در محل نمایشگاهی Frieze لندن برگزار شود که یکی از بارزترین نمایشگاه‌های بین‌المللی هنرهای معاصر در جهان است. به‌عنوان تنها برند لوازم الکترونیکی مصرفی که در نمایشگاه Frieze لندن حضور پیداکرده، LG-Hirst آثار خارق‌العاده‌ی هنرمندان را موردبررسی قرار می‌دهد تا پتانسیل‌های تکنولوژی نوآورانه را کشف کند و ببیند چگونه می‌توان آن را به‌عنوان یک شریک قدرتمند برای توسعه‌ی هنر دیجیتال جدید استفاده کرد.

این نمایشگاه شامل آثار اصلی هنرمندان، ازجمله نقاشی‌های مجموعه‌ی Kaleidoscope و Spin است که با بازسازی‌های دیجیتالی خیره‌کننده و مجموعه‌های NFT هنرمندان در جدیدترین مدل‌های تلویزیون‌ OLED ال‌جی نمایش داده می‌شوند. اولین تلویزیون رول‌شونده‌ی جهان، LG SIGNATURE OLED R، به‌علاوه‌ی تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K با طراحی بسیار چشمگیر و سری LG G1 Gallery که با الهام از هنر طراحی و ساخته‌شده، باکیفیت تصویر بی‌نظیر خود، چشم‌اندازهای جدیدی را در مورد آثار هنری چشمگیر Hirst ارائه می‌دهند.

همچنین تا پایان سال جاری میلادی، ال‌جی قرار است کمپین پیکسل های خودنورده خود را با LUX، نمایشگاه موج جدید هنرهای معاصر در  ۱۸۰ The Strand در قلب جامعه‌ی خلاق شهر نیز توسعه دهد. با تکیه‌بر ویژگی‌های برجسته‌ی تکنولوژی OLED، هنرمندان متبحر در نصب نمایشگر ها مانند Refic Anadol و Es Devlin قرار است با استفاده از یکصد محصول OLED که شامل تلویزیون‌های ال‌جی، پنل‌های شهری (Signage) و نمایشگرهای شفاف OLED هستند خلاقیت‌های خود را به نمایش عموم بگذارند. تا به این واسطه بازدیدکنندگان را به تجربه هنرهای بصری مسحورکننده با الهام از فناوری‌های پیشگامانه دعوت کنند.

ال‌جی در نظر دارد از طریق برگزاری نمایشگاه‌های نمادین به‌منظور تلفیق فناوری و هنر و تکمیل هرکدام توسط دیگری، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای علاقه مندان به بازدید از گالری ها مهیا سازد. هر اثر هنری دیجیتالی که توسط LG OLED به نمایش گذاشته می‌شود، در زمان رونمایی در وب‌سایت پروژه بارگذاری می‌شود تا علاقه‌مندان به هنر و طرفداران OLED ال‌جی در سراسر جهان در هر زمان و هر مکانی که باشند بتوانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند.

###

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته‌شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه‌یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست‌یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com