×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

الحاقیه تفاهم‌نامه همکاری دو بانک تجارت و قرض‌الحسنه رسالت به امضای مدیران عامل این بانک‌ها رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مدیرعامل این بانک در مراسم انعقاد الحاقیه تفاهمنامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: بانک تجارت با گستره جغرافیایی در سراسر کشور و امکانات شرکت‌های ابزاری و تنوع مشتریان و ذینفعان خود شبکه توانمندی را در اختیار دارد و این ظرفیت‌ها در همکاری با شرکای تجاری همواره کارگشا بوده است.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار با اشاره به حوزه‌های فعالیت بانک قرض‌الحسنه رسالت و فرصت‌های گسترش تعامل بین دو طرف تاکید کرد: ظرفیت‌های ارزشمندی در بانک قرض الحسنه رسالت به وجود آمده که می‌تواند بستری برای گسترش همکاری دو مجموعه باشد و ما در زمینه‌هایی همچون اعتبارسنجی خدمات ارزی و بانکداری بین‌الملل و سایر حوزه‌های مالی و اعتباری می‌توانیم با انعقاد تفاهم‌نامه های جدید با هدف هم‌افزایی از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت هم با اشاره به عملیاتی شدن بانکداری بدون شعبه در این بانک گفت: از چند سال گذشته جمع‌آوری شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت کلید خورد و خوشبختانه امروز تمام خدمات این بانک در یک مرکز عملیات بانکی ارائه می‌شود.

محمدحسین حسین زاده با ارائه گزارشی از وام‌های پرداختی این بانک در سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۰بیش از یک میلیون فقره وام با میانگین ۳۲میلیون تومان به صورت غیرحضوری به مشتریان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به همکاری مشترک با بانک تجارت گفت: قرار گرفتن دو بانک در کنار هم می‌تواند برای دو مجموعه و همچنین برای مردم خلق ارزش کند و از جمله ارائه ضمانت‌نامه بانکی از سوی بانک تجارت به مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت در این همکاری مورد تاکید خواهد بود.

حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان شرکتی و تجاری با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت در چندسال گذشته به ویژه در بانکداری نوین بسیار متمایز عمل کرده است گفت: با انعقاد الحاقیه جدید تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و بانک قرض‌الحسنه رسالت امکان صدور ضمانتنامه با تخفیف ویژه برای مشتریان و معرفی‌شدگان بانک رسالت و همچنین همکاری در قالب تامین مالی زنجیره تامین SCF فراهم شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.