×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل ال‌جی هوش مصنوعی را به عنوان “هوشیاری پر مهر” تعریف می‌کند و نقش کلیدی این فناوری را در ارتقای تجربه مشتری و ایجاد زندگی بهتر برای همه برجسته می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere را در مرکز کنوانسیون Mandalay Bay در لاس وگاس، نوادا، برگزار کرد و دیدگاه و تم جدید و خود را برای CES 2024، “آینده خود را دوباره اختراع کنید” معرفی کرد

 William Cho مدیر عامل ال جی در این مورد گفت، با تکرار هدف بلندپروازانه شرکت – که اولین بار سال گذشته اعلام شد – برای تبدیل شدن به شرکت راه کار مدیر زندگی هوشمند، مراسم را افتتاح کرد. با داشتن درک عمیقی از مصرف‌کنندگان جهانی و محیط زندگی آنها در نزدیک به هفت دهه، این شرکت اکنون فراتر از خانه I’ll

هوش زندگی واقعی زمان

در طول کنفرانس مطبوعاتی، مدیرعامل چو ویژگی های منحصر به فرد راه حل های AI LG را برجسته کرد، از جمله ظرفیت آن برای کنترل حجم زیادی از داده ها، هم از نظر مقیاس و هم از نظر کیفیت. در میان ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون محصول LG که در حال حاضر در سراسر جهان در حال استفاده است، بسیاری از دستگاه های هوشمند مجهز به سنسورهای هوشمند پشتیبانی شده متوسط AI هستند که بهینه شده اند تا الگوهای زندگی “فیزیکی” و “عاطفی” کاربران را یاد بگیرند و تجزیه و تحلیل کنند.

در حالی که بسیاری از شرکت ها برای آموزش هوش مصنوعی خود به داده های مبتنی بر اینترنت تکیه می‌کنند، ال‌جی این مزیت را دارد که می‌تواند از داده های “واقعی” جمع آوری شده از میلیاردها دستگاه متصل استفاده کند، از جمله محصولات هوشمند ال‌جی و طیف گسترده ای از دستگاه های IoT این مجموعه داده می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد تعاملات مشتری-دستگاه، همچنین محیط های مشتریان، الگوهای رفتاری و حالات عاطفی آنها ارائه دهد. این داده چند وجهی همچنین می‌تواند به شرکت تصویری کامل‌تر از زندگی مشتریان خود در خانه ارائه دهد، که امکان ارائه راه حل های زندگی هوشمندتر را فراهم می‌کند.

هوشیاری با LG AI Brain

مدیر عامل چو در ادامه نقش اساسی LG AI Brain را توضیح داد، یک پردازنده قدرتمند که توسط مدل زبان بزرگ ال‌جی هدایت می‌شود. با استفاده از مخزن عظیم داده های کاربری شرکت، AI Brain نیازهای مشتریان را بر اساس تعاملات کاربر-محصول و یادگیری زمینه ای پیش بینی می‌کند، فرایندهای استدلال پیشرفته را انجام می‌دهد و راه حل های بهینه را با هماهنگ کردن عملکرد دستگاه های فیزیکی تولید می‌کند.

در نهایت، این امر به شرکت امکان می‌دهد خدمات و تجربه های هوشمند را برای فضای مختلف زندگی مشتریان ارائه دهد، همه اینها به روشی هوشمندانه‌تر و کارآمدتر انجام می‌شود، که نشان دهنده توجهی است که در مفهوم هوشیاری دلسوزانه LG تعبیه شده است.

تعهد به هوشیاری مسئولانه

ال‌جی به شدت از مسئولیت خود در استفاده از AI به صورت اخلاقی آگاه است و متعهد است که پاسخگو باشد برای تأثیرات و پیامدهای تصمیمات و اقدامات خود. این شرکت قصد دارد سیستم های هوش مصنوعی ایجاد کند که به نفع همه کاربران باشد، رفتار ایمن را ترویج کند و امنیت تمام داده های شخصی جمع آوری شده را تضمین کند.

شرکت ال‌جی متعهد به حفظ امنیت داده های شخصی در تمام مراحل جمع آوری، ذخیره سازی و استفاده از آن است. این شرکت سیستم امنیتی داده ای قدرتمندی به نام LG Shield را ایجاد کرده است که از داده های شخصی کاربران محافظت می‌کند. ال‌جی با پایبندی به اصول هوش مصنوعی مسئول (Responsible Intelligence) قصد دارد استانداردهای صنعت را در زمینه پیاده سازی هوش مصنوعی فراتر رود.

آقای چو، مدیر عامل اجرایی ال‌جی در سخنرانی پایانی خود درLG World Premiere، تاکید کرد که رویکرد این شرکت در زمینه هوش مصنوعی بر این اعتقاد استوار است که مشتریان باید کنترل کاملی داشته باشند. او همچنین افزود: ” Life’s Goodاین قول محکم و غیرقابل انعطاف ما است که ما را به ایجاد زندگی بهتر برای مشتریانمان در عصر هوش مصنوعی نیز ترغیب می‌کند. “

در این مراسم، آقای چو همراه با آقایJung Ki-hyun، معاون رئیس و مدیر مرکز تجاری پلتفرم ال‌جی، و آقای Eun Seok-hyun، رئیس شرکتLG Vehicle component Solutions (VS)، از فناوری های نوآورانه و راهبردهای مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کردند.

با شروع از خانه، آقای Jung طرحی برای خانه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی ارائه داد. در راستای چشم انداز تبدیل شدن به یک شرکت راه حل زندگی هوشمند، این شرکت فناوری منحصر به فردAffectionate Intelligence  خود را در پلتفرم ThinQ ادغام می‌کند. آقای Jung نه تنها خدمات جدید ابتکاری مانند ‘ChatThinQ’، یک ربات چت AI تولید کننده که امکان مکالمات طبیعی با مشتریان را فراهم می‌کند، و ‘۳D Home View’، یک نمایه سازی ۳D از خانه برای کنترل یکپارچه فضاها به روشی بصری را معرفی کرد، بلکه برنامه های خود را برای راه اندازی یک مرکز هوشمند جدید خانه نیز اعلام کرد.

در زمینه حمل و نقل، این شرکت چشم‌انداز خود را برای خودروهایی به عنوان یک فضای زندگی روی چرخ‌ها ارائه کرد که توسط راهکارهای خودروی تعریف‌شده توسط نرم‌افزار (SDV) هدایت می‌شود. در راستای این چشم‌انداز، Eun Seok-hyun، رئیس شرکتLG VS، LG AlphaWare را معرفی کرد، مجموعه‌ای از راهکارهای نرم‌افزاری این شرکت برای SDV. LG AlphaWare شامل ماژول‌های نرم‌افزاری متنوعی است که برای بهبود سیستم‌عامل‌های موجود خودرو و کمک به ایجاد پلتفرم‌های جدید طراحی شده است. راهکارهای عملیاتی برای کمک به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در طول فرآیند توسعه SW از طراحی تا پیاده‌سازی؛ راهکارهای سرگرمی داخل کابین که امکان تماشای محتوای وضوح بالا و صدای با کیفیت را فراهم می‌کنند؛ و راهکارهای رابط کاربری ماشینی که از فناوری‌های AR/MR و AI برای ارائه یک تجربه کاملاً غوطه‌وری در خودرو استفاده می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شرکت برای CES 2024 در نظر دارد و برای به‌روز ماندن با آخرین اخبار در طول رویداد (۹-۱۲ ژانویه)، از سایت اختصاصی CES LG (www.LG.com/CES2024) و کانال YouTube جهانی LG بازدید کنید.

# # #

شرکت الجی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.