×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آستانه فرارسیدن سال نو، عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان پیام تهنیتی صادر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:
در آستانه سال ۱۴۰۳ به رسم نیک نیاکان از خداوند متعال می خواهیم همزمان با بهار طبیعت و وزش نسیم زندگی بخش بهاری که امسال با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مقارن گشته است، احوال یکایک ملت شریف ایران را به نیکوترین احوال بدل نماید و نور هدایتگر آیات قرآن را بر قلب های تمامی مؤمنان نازل سازد و بهترین سرنوشت ها را در شب های پربرکت قدر بر ما مقدر نماید.
در سالی که گذشت، با تلاش کارکنان خستگی ناپذیر این بانک، دستاوردهای بسیاری در کارنامه پربار بانک صنعت و معدن رقم خورد و به همت حمایت های دولت مردمی توانستیم به انتظارات ذینفعان خود جامه عمل بپوشانیم؛ تامین مالی ۸۳ طرح مهم با مشارکت بخش خصوصی، در سال جاری با تسهیلات ریالی ۲۶ هزار میلیارد ریالی و تسهیلات ارزی ۴۸۳ میلیون دلاری این بانک که اشتغالزایی برای در حدود ۹۱۰۰ نفر را به ارمغان آورده است و پرداخت تسهیلات ۵۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریالی به ۸۲ شرکت دانش بنیان، نمونه ای از این موفقیت هاست.
همچنین با وجود محدودیت هایی که در خصوص کنترل نقدینگی وجود داشته است، این بانک توانست در سال جاری ضمن رعایت حدود مقررات در رشد ترازنامه و کنترل تراز نقدینگی، تمام تلاش خود را معطوف به ارائه خدمات مطلوب در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به منظور ایجاد، توسعه و تکمیل واحدهای تولیدی کشور نماید.
گزارش های عملکردی این بانک در پایان سال جاری مؤید آن است که در سال ۱۴۰۲ در شاخص هایی همچون گشایش اعتبارات اسنادی ارزی با رشد ۳۶۰ درصدی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی با افزایش ۵۷ درصدی، صدور ضمانتنامه های ریالی با رشد ۵۵ درصدی و در میزان وصول مطالبات با رشد ۳۴ درصدی نسبت به سال پیش از آن (۱۴۰۱) توانسته ایم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
ضمن تقدیر از تمامی همکاران گرامی به منظور پیشبرد اهداف ارزشمند بانک صنعت و معدن و با امید حصول موفقیت های روز افزون در سایه عنایت پروردگار متعال، همت همکاران و اعتماد ارزنده مشتریان این بانک، می کوشیم در سال جدید نیز گام های مؤثری در حمایت از بخش تولید و کارآفرینان کشور عزیزمان برداریم.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن، فرا رسیدن سال نو و رویش طبیعت؛ فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه تحول قلب ها و رویش معنویت را به همه مردم ایران به ویژه فعالان عرصه صنعت، معدن و اقتصاد کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم، سال جدید در سایه توجهات امام زمان (عج)، سالی توأم با رونق و موفقیت برای فعالان اقتصادی، سالی سرشار از خیر و خوشبختی برای عموم مردم و سالی همراه با سربلندی برای کشور عزیزمان باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.