×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با تغییر رویکرد و نگاه سازمان در دوسال اخیر اقدامات قابل قبول رسانه ای را شاهدیم که جای تقدیر دارد.

کیوسک خبر ـ به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان خراسان رضوی، اسکندر یارنسب که در نشست پایانی بیست و هشتمین سفر کارگروه پایش و نظارت سازمان که به استان خراسان رضوی انجام شده بود و در جمع کارکنان این استان سخن می گفت، اظهار داشت: اقدامات استان ها باید هم عرض دیگر دستگاه های اجرایی و نظارتی رسانه ای شود که متأسفانه این موضوع در برخی استان ها کمتر مورد اشاره است که انتظار می رود تلاش همکاران به نحوی مطلوب با هماهنگی روابط عمومی و کمک رسانه های محلی، استانی و ملی در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیرکل استان خراسان رضوی فردی مجرب و با سابقه است، تصریح کرد: حضور ارزشمند ایشان در این دوره، ذی قیمت و فرصت است که به عنوان مثال در باب تعامل و هماهنگی با دستگاه های اجرایی سطح استان، این مهم قابل مشاهده است.

یارنسب با اشاره به انجام عملیات عمرانی در ساختمان ستاد استان خراسان رضوی، گفت: ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده همکاران و مشتریان در حال نوسازی است که ان شاءالله با وارد مدار شدن، ضریب تکریم ارباب رجوع نیز، افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص اینکه عدم وجود تشکیلات مستقل در استان خراسان شمالی سبب فشار مضاعف به کارکنان خراسان رضوی است، بیان داشت: قابل قبول نیست که استانی مستقل، اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مستقل ندارد که باید با فوریت نسبت به راه اندازی آن، اقدام شود.

مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد، رهیافت این مجموعه سفرها را حرکت روان تر اداره های کل استانی و ستادی در خدمت رسانی بهتر به مردم معرفی کرد و گفت: در پایان هر سفر، گزارشی مبسوط و مشروح به هیئت مدیره سازمان و مدیرکل استان ارائه خواهد شد تا نسبت به رفع چالش ها و مشکلات، همت جمعی به کار گرفته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.