×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ۷ شرکت بزرگ گندله ساز (گل گهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، چادرملو، اپال پارسیان سنگان، سناباد، صنایع معدنی فولاد سنگان و صبانور) در تیر ۹۹ حدود ۲ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۹۰۰ تن گندله تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۹۳ تن بود.

میزان ارسال محصول در تیر با ۴ درصد افزایش، از «یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۱۱۴ تن» به «یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۹۱۳ تن» رسید.

افزایش ۵ درصدی تولید ۴ ماهه

همچنین، شرکت های بزرگ گندله ساز از ابتدای فروردین تا پایان تیر، ۹ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۵۸ تن محصول تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۹ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۱۹ تن بود که حاکی از افزایش ۵ درصد تولید محصول یاد شده است.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۱۰۷ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۲۲۹ تن، «چادرملو» یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۴۵ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۹۵۴ هزار و ۸۹۹ تن، «سناباد» ۳۴۳ هزار و ۹۹۲ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۸۴۴ هزار و ۸۳۳ تن و «صبانور» ۱۶۴ هزار و ۲۵۳ تن بود.

برنامه تولید شرکت های مذکور طی ۴ ماهه نخست امسال، ۱۰ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۴۹ تن بود حاکی از تحقق ۹۵ درصدی برنامه تولید بوده است.

رشد ۸ درصدی ارسال نسبت به برنامه

۷ شرکت بزرگ گندله ساز از ابتدای فروردین تا پایان تیر، ۵ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۱۹۳ تن محصول به شرکت ها ارسال کردند که نسبت به برنامه (۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۸ تن)، ۸ درصد رشد نشان می دهد

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.