×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر اینکه خدمات این صندوق قطعا با حمایت بانک شهر آسان تر به دست همگان خواهد رسید، گفت: افزایش فعالیت های صندوق کارآفرینی امید در مناطق محروم و روستایی را با حمایت این بانک به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر نعمت الله رضایی در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری های مشترک میان صندوق کارآفرینی امید و بانک شهر؛ این مهم را رویدادی ارزشمند برای دوطرف توصیف کرد.
رضایی با اشاره به اقدامات و فعالیت های اثرگذار بانک شهر در حمایت از افزایش تولیدات داخلی و اشتغال، تصریح کرد: طی ماه های اخیر با بانک های متعددی برای آغاز تعاملات و همکاری های مشترک وارد گفتگو شدیم؛ اما اعتقاد داریم که بانک شهر به عنوان بانکی محبوب و پایبند به قوانین و مقررات می تواند همراهی قابل اعتمادی برای پیشبرد برنامه های صدوق باشد.
وی با تاکید بر اینکه صندوق کارآفرینی امید علاوه براعطای تسهیلات؛ در توسعه، تولید و اشتغال روستاهای کشور نیز فعالیت چشمگیری دارد، افزود: صندوق اولویت فعالیت های خود را بر حمایت از طرح های خرد و کوچک و متوسط و معیشت محور گذاشته است. همچنین باید اعلام کنم که منابع ما عموما به اقشار کم برخوردار جامعه اختصاص پیدا می کند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار طرح را در مناطق مختلف کشور با ارائه تسهیلات حمایت کرده ایم، گفت: طی ۶ ماهه ابتدایی سال نزدیک به ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده ایم که ۹۲ درصد آن در حوزه اشتغال بوده است.
رضایی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۲۰ دفتر صندوق در شهرستان های مختلف، خاطرنشان کرد: برای گسترش خدمات این دفاتر به خصوص در حوزه فناوری اطلاعات بر روی حمایت های بانک شهر حساب ویژه ای باز کرده ایم.
مدیرعامل بانک شهر نیز در این مراسم تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم بانک شهر در سال جاری اصلی بانک، هدایت نقدینگی به سمت تولید و حمایت از واحدهای تولیدی در استان های مختلف بوده است.
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی با اشاره به حمایت های همه جانبه بانک شهر از شهرداری ها و نقش این بانک در توسعه و آبادانی شهرهای کشور، گفت: این تفاهم نامه ضمن گسترش همکاری های دوجانبه؛ هم افزایی میان دو طرف برای بهره مندی مناطق محروم از خدمات برتر بانکی را افزایش می دهد.
دکتر احمدی با بیان اینکه امروز در بانک شهر شاهد چابکی و انعطاف پذیری بالا برای پیشبرد امور و اهداف سازمانی هستیم، عنوان کرد:

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.