×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از رسانه مالیاتی ایران، امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل و کارکنان امورمالیاتی استان قم گفت: در سال‌های اخیر گام‌های موثری در راستای فرهنگ‌سازی مالیاتی برداشته‌ شده ولی برای رسیدن به یک جایگاه مناسب و تعریف عادلانه از مالیات و مسائل مربوط به آن فاصله زیادی داریم.
امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: یکی از ارکان اساسی در بخش درآمدی بودجه کشور، درآمد حاصل از مالیات‌هاست که می‌توان با فرهنگ‌سازی مناسب و عدالت مالیاتی و رضایتمندی مردم، از اتکاء به درآمدهای حاصل از نفت کاسته و به درآمدهای مالیاتی به عنوان یک درآمد پایدار تکیه کنیم.
نماینده مردم قم در ادامه به شرایط حساس کشور اشاره کرد و افزود: در شرایط حاضر میبایست مراعات هر چه بیشتر با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و با افزایش عدالت مالیاتی و ایجاد رضایتمندی در بین مردم میتوان فرهنگ پرداخت مالیات را در جامعه نهادینه کرد.
در ادامه این دیدار علیزاده اهوازی مدیرکل امور مالیاتی استان قم، اولویت اداره کل امور مالیاتی استان را تعامل و تکریم مودیان مالیاتی در راستای تأمین درآمدهای عمومی دولت عنوان کرد و تأکید نمود: این اداره کل برای تشکیل کارگاه های آموزشی جهت آشنایی مودیان با مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی آمادگی کامل دارد.
وی در پایان حمایت های نمایندگان مجلس از نظام مالیاتی را مایه دلگرمی و انگیزه برای تلاش بیشتر مجموعه برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده دانسته و از دکتر امیر آبادی فراهانی تقدیر نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.