×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
افزایش خدمات تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی رشت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در جلسه هم اندیشی با مدیر گروه های پزشکی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، دکتر رضا قنبرپور با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور بهره مندی تمامی بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات مطلوب و رایگان درمانی باید ظرفیت های تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) افزایش دهیم.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی ایجاد مراکز تخصص در شرق و غرب استان اظهار داشت: خدمات درمانی را باید طوری در سطح استان توسعه دهیم که بیمه شدگان بتوانند به راحتی از نزدیک ترین مرکز درمانی خدمات خود را دریافت نمایند و فقط جهت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مرکز استان مراجعه نمایند.
دکتر قنبرپور همچنین برای راه اندازی بخش تروما و حوادث بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از پزشکان همکار خواست تا به منظور بررسی و اقدام موضوع کمیته مرتبط را تشکیل دهند.
وی در ادامه با تاکید بر استفاده از خرد جمعی و همفکری برای رسیدن به اهداف عالی سازمان افزود: همیشه آماده پذیرش پیشنهادات ارزنده و سازنده همکاران برای خدمت به مردم  است.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران گروه های پزشکی به طرح دیدگاه ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.