×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ال‌جی با دریافت ۳۳ جایزه برای تلویزیون‌های OLED تا محتواهای مبتنی بر webOS  خود رکورد دریافت بیشترین تعداد جوایز در تاریخ این شرکت را شکست.

ال‌جی الکترونیکس (LG) به واسطه طراحی و فن‌آوری عالی جدیدترین راهکارهای Lifestyle خود، با دریافت بیش از ۳۰ جایزه نوآوری در نمایشگاه CES® 2024 در دسته‌بندی‌های لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی و B2B  افتخار آفرید و همچنین موفق به دریافت دو جایزه ارزشمند برترین نوآوری برای تلویزیون‌های  LG OLED گردید.

برنامه اعطای جوایز نوآوری CES که هر ساله توسط انجمن فناوری مصرف‌کنندگان (CTA)، سازمان برگزار کننده CES که  بزرگترین نمایشگاه تجاری سالانه لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است، محصولات و خدمات مصرفی نوآورانه را در بسیاری از دسته‌بندی‌های محصولات و فن‌آوری برای اعطای جایزه انتخاب می‌کند.

از میان ۳۳ جایزه‌ نوآوری  CES  که ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 دریافت خواهد کرد، ۱۵ مورد مربوط به تلویزیون‌های ال‌جی شامل تلویزیون های اولد ال‌جی هستند. با این دستاورد تلویزیون‌های اولد ال‌جی با فناوری پیکسل خودنورده برای دوازدهمین سال پیاپی مفتخر به دریافت جوایز نوآوری CES می‌شوند. ال‌جی به عنوان خالق تلویزیون‌های OLED و شرکتی پیشگام در این زمینه هر سال نوآوری‌های تلویزیون‌های پریمیوم خود را ارتقاء و بهبود می‌بخشد. امروزه شرکت ال‌جی گسترده‌ترین سری تلویزیون‌های OLED  را از ابعاد ۴۲ اینچ تا ۹۷ اینچ با طراحی ظاهری منحصر به فرد ارائه می‌دهد. تلویزیون‌های  LG OLED  به دلیل برخورداری از کیفیت تصویر استثنائی که رنگ‌های دقیق و زنده، سیاهی‌های عمیق و کنتراست خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد توسط مصرف‌کنندگان در سراسر جهان تحسین شده‌اند.

در میان نوآوری‌های جدید سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، ساندبارهای ال‌جی، اسپیکرهای قابل حمل LG XBOOM  و اپلیکیشن‌های webOS تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی موفق به دریافت جایزه شده‌اند. در میان محصولات لوازم خانگی ال‌جی نیز جوایز امسال به لباسشویی و خشک‌کن‌های LG SIGNATURE تعلق گرفت. محصولات منتخب برای دریافت جایزه در زمینه راهکارهای تجاری ال‌جی شامل مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear، مانیتورهای هوشمند ال‌جی، لپ‌تاپ‌های LG gram  و LG CLOi ServeBot هستند.

جزئیات بیشتر و فهرست کامل جوایز نوآروی ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۴ در نمایشگاه CES 2024 اعلام خواهند شد.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.