×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان، نمایشگاه جانبی فناورانه با حضور اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، به منظور تعامل و همکاری بیشتر و آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان با نیازهای فناورانه شرکت فولاد هرمزگان، یک نمایشگاه جانبی در کنار سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان برپا شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پارک علم و فناوری استان هرمزگان، دانشگاه‌های استان هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت آهن و فولاد ارفع، شرکت توکا صنعت فولاد هرمزگان، شرکت تامین فلزات هونام، شرکت سنگ و فولاد هرمزگان، شرکت نگین فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه غرفه دارند و به تعامل با یکدیگر و جامعه دانشگاهی و نخبگان می‌پردازند.

این نمایشگاه در روز نخست سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان با حضور بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مسئولان شرکت‌های فولادی افتتاح شد. همچنین مسئولان از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند و با توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و دستاوردهای دانشگاهیان آشنا شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.