×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

زمین چمن مصنوعی شهرک عباس‌آباد شهرری که بخشی از هزینه‌های آن توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این بانک تأمین شده، با حضور مدیرعامل بانک افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی در منطقه عباس‌آباد شهرری علاوه بر دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مسئولانی از جمله «محمدحسین دهقان» معاون اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سرهنگ «امیر اکبری» جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، سرهنگ «مرتضی احسانی» فرمانده حوزه ۳۶۳ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، سرهنگ «محمد عظیمی» فرمانده پایگاه بسیج شهدای عباس‌آباد، مهندس «یوسفی» معاون شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۲۰ و حجت‌الاسلام و المسلمین «شم‌آبادی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در گردان امام علی (ع) حضور داشتند.
در این مراسم ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله کاراته، دفاع شخصی و ورزش باستانی (پهلوانی) به اجرای برنامه پرداختند.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در این مراسم اظهار داشت: چند ماه پیش طی بازدیدی با اقدامات، تلاش‌ها و نیازمندی‌های نیروهای پایگاه بسیج منطقه عباس‌آباد آشنا شدم. خوشبختانه اکنون شاهدیم که زمین چمن مصنوعی به همت همه دست‌اندرکاران به بهره‌برداری رسید و امیدوارم برای همه ورزشکاران این محله برکت داشته باشد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: فوتبال معمولاً ۲ کارکرد مناسب دارد. یکی کار تیمی است و اینکه هر فرد نقش خاصی را بر عهده دارد و همه نقش‌ها اهمیت دارند. کارکرد دیگر آن نیز داشتن هدف مشترک است؛ یعنی ۱۱ نفر تلاش می‌کنند تا گل بزنند.
وی افزود: کسانی که در این محله تلاش می‌کنند، کارشان مصداق بازی فوتبال است. همه مسئولان تلاش می‌کنند تا به یک هدف مشترک برسند. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به نیابت از سپرده‌گذاران خیّر خود در این کار سهیم شده است.
گفتنی است زمین چمن مصنوعی شهرک عباس‌آباد شهرری که بخشی از هزینه‌های آن توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در راستای مسئولیت اجتماعی این بانک تأمین شده، با کیفیتی مناسب به متقاضیان آماده ارائه خدمت است.
گفتنی است عباس‌آباد یکی از محله‌های کم‌برخوردار شهرری است. حدود ۱۴۰ نفر در دارالقرآن پایگاه بسیج عباس‌آباد مشغول آموختن قرآن هستند. ۱۰۰ نفر نیز از زمین چمن مصنوعی پایگاه استفاده می‌کنند که عمده این افراد را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند. از بین رفتن زمین چمن مصنوعی باعث آسیب دیدن استفاده‌کنندگان از آن شده و رغبت به استفاده از آن را کاسته بود. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود هزینه تعمیر و نوسازی زمین چمن مصنوعی و سکوهای این زمین را بر عهده گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.