×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک ملی ایران امکانی را فراهم کرده تا مشتریان بدون مراجعه به شعب بانک و یا احراز هویت هوشمند در چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در سامانه بام کاربران این امکان را دارند که با درخواست غیرحضوری و بدون مراجعه به شعبه، «کارت بانکی مجازی» خود را با امکان تعریف رمز دوم پویا و رمز ثابت دریافت کرده و تراکنش های مدنظرشان را انجام دهند.

اکنون امکان افتتاح حساب برای طرح مهربانی، مروارید، قرض السنه پس انداز و حساب کوتاه مدت عادی فراهم است و کاربر می تواند ضمن افتتاح حساب، درخواست خود برای فعالسازی پیامک و صدور کارت را هم ثبت کند.

با صدور کارت بانکی به صورت مجازی، امکان انتقال وجه و خرید اینترنتی از تمامی درگاه ها به صورت آنی فراهم می شود اما در صورت تمایل مشتری به دریافت فیزیک کارت باید به نزدیکترین شعبه بانک مراجعه کند.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام با احراز هویت هوشمند دیگر امکان پیشرفته سامانه بام است که با اسکن امضا، اسکن مدارک و… برای کاربران فعال می شود و بدین ترتیب مشتری دیگر برای انجام عملیات بانکی به احراز هویت فیزیکی نیازی نخواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.