×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

بخش‌مراقبت‌های ویژه بیمارستان تأمین‌اجتماعی نبی‌اکرم (ص) عسلویه در استان بوشهر با ظرفیت چهار تخت “آی.سی.یو” و چهار تخت “سی.سی.یو” که با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال تجهیز شده، صبح روز پنجشنبه در مراسمی با حضور دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر موسوی در این مراسم گفت: دولت سیزدهم، دولتی مردمی است که با وجود همه مشکلات، رئیس‌جمهور محترم همواره به مسئولان توصیه دارند که در زمینه توسعه خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: در بیش از یک سالی که از فعالیت دولت گذشته اتفاقات خوبی در سازمان تأمین اجتماعی که متولی ارائه خدمات به نیمی از مردم جامعه است، در راستای توسعه خدمت‌رسانی به مردم و بیمه‌شدگان رقم خورده که با ادامه این رویکرد و تلاش مسئولان در بخش‌های مختلف اطمینان دارم خیلی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

دکتر موسوی همچنین گفت: در راستای پاسخ شایسته به مطالبات مردم، بیمه‌شدگان و بازنشستگان عسلویه نیز با جمع‌بندی موارد مطرح شده در این بازدیدهای نظارتی، تصمیمات مقتضی اتخاذ و به مسئولان تأمین‌اجتماعی منطقه ابلاغ می‌شود و در این مسیر سعی می‌کنیم با توسعه خدمات، شرمنده مردم نباشیم.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرایی افزودن هشت تخت “آی.سی.یو” و “سی.سی.یو” به ظرفیت درمانی بیمارستان نبی‌اکرم (ص) عسلویه، از ابتدای سال ۱۴۰۰ و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

دکتر حسن اسماعیلی افزود: این پروژه‌ از مطالبات مهم منطقه جنوب استان بوشهر است که نیاز بیمه‌شدگان این منطقه به مراجعه به سایر مراکز درمانی را کاهش خواهد داد.

براساس این گزارش دکتر موسوی در حاشیه این مراسم، در دیدارهایی صمیمانه با بیماران، مراجعان و کادر بیمارستان نبی‌اکرم (ص) عسلویه، مسائل و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد.

بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی عسلویه

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه سفر خود به استان بوشهر روز پنجشنبه همچنین همراه با تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان، از شعبه تأمین‌اجتماعی در عسلویه بازدید کرد.

دکتر موسوی در این بازدید با حضور در بخش‌های مختلف شعبه تأمین‌اجتماعی عسلویه از نزدیک با کارکنان و شماری از مراجعان گفت‌وگو کرد. وی دیدارهای استانی خود با کارکنان و مردم را در راستای رویکرد دولت سیزدهم برای ارتباط نزدیک با مردم و فراهم‌سازی شرایط برای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه هدف عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.