×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در آیین بهره برداری از سوله و انبار مکانیزه استان قم، از تعیین تکلیف ۳۱ همت کالا در سال گذشته و ۴۵۰ درصد رشد فروش خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، آیین افتتاح انبار و سوله مکانیزه جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم با حضور مدیران سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم، مدیرکل گمرک، شهردار و بخشدار قنوات برگزار شد.

در این مراسم، صاحب حجتی قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کل کشور اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته که تیم جدید در این سازمان مستقر شدند کارها و اقدامات بسیار خوبی با همراهی سازمان تعزیرات، سازمان بازرسی، قوه قضاییه، ستاد قاچاق کالا و ارز و استاندارها برای حفظ و صیانت از اموال عمومی داشته اند.

وی افزود: وزیر اقتصاد اخیرا اعلام کرده اند که سازمان اموال تملیکی، سازمان رکوردها و رشد عملکردها و اقدامات است زیرا آمارهایی که هر چند ماه می دهند بسیار خوب بوذه و نشان از تلاش های زیاد است؛ قطعا همراهی بین قوه ای در این مسیر دلیل این موفقیت هاست.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور تصریح کرد: سال گذشته ۳۱ همت کالا تعیین تکلیف شده و ۴۵۰ درصد رشد فروش داشته ایم.

وی گفت: در زمینه اعاده کالا رشد ١٢٠۵ درصدی داشته و توانستیم تابوی انهدام خودروهای آمریکایی را بشکنیم و برای اولین بار چندین دستگاه خودروی آمریکایی را منهدم کردیم. از دیگر اقدامات تعیین تکلیف خودروهای متروکه بود که به مزایده رسید و سامانه یکپارچه اموال تملیکی را که چندین سال روی زمین مانده بود در چند استان کار خود را شروع کرده و در مرداد ماه سال جاری به طور کامل در کل کشور به اجرا می‌رسد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی با اشاره به ضرورت افزایش انبارها برای صیانت از اموال بیت‌المال گفت: در حال حاضر تعداد انبارهای سازمان اموال تملیکی ٨٠ باب است و ١۴۴ سوله در اختیار داریم هر چند در طول یک سال گذشته فضای نگهداری از اموال رشد قابل توجهی ۵۶ هزار متر مربع رشد داشته اما تعداد انبارهای ملکی سازمان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

همچنین حسین اصغری مدیرکل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در آیین افتتاح سوله انبار تملیکی این استان اظهار داشت: سال ۹۹ انبار ۵ هزار مترمربعی مبارک آباد قم سه و‌ نیم میلیارد تومان خریداری شده و سه و نیم میلیارد هم هزینه عمرانی در آن صورت گرفت؛ ۳ میلیارد تومان هم هزینه های قفسه بندی آن شد؛ ارتفاع این سوله ۴ متر است.

وی افزود: ۲۰۰ مترمربع انبار اجناس سریع الفساد در این انبار احداث شده است‌.

مدیرکل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم تصریح کرد: فاز دوم این انبار یک سوله هزار و دویست مترمربعی است که ارتفاع سقف آن هشت متر است.

وی گفت: استان قم چهاراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور است که در حوزه مبارزه با قاچاق فعال است.

اصغری افزود: استاندار قم دستور جدیدی مبنی بر واگذاری یک انبار به اداره اموال تملیکی این استان داده است‌.

منبع: برنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.