×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

در راستای کاهش ترددهای اجتماعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک به‌عنوان جایگزینی برای مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و مطابق دستورالعمل بانک مرکزی، سقف انتقال وجه در سامانه اینترنت بانک بین حساب‌های بانک توسعه تعاون تا سقف یک میلیارد ریال افزایش یافت. همچنین سقف انتقال وجه در این سامانه به‌حساب دیگران، برای اشخاص حقیقی ۵۰۰ میلیون ریال و برای اشخاص حقوقی یک میلیارد ریال می‌باشد. همچنین انتقال وجه روزانه به‌صورت درون بانکی و بین‌بانکی شتابی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال قابل انجام است.

در سامانه موبایل بانک توسعه تعاون، انتقال وجه به‌حساب دیگران تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال امکان‌پذیر است. ضمن آنکه انتقال وجه بین حساب‌های این بانک نیز تا سقف یک میلیارد ریال قابل انجام می‌باشد. همچنین حداکثر مبلغ قابل‌انتقال از طریق کارت به کارت درون بانکی و بین‌بانکی (شتابی) در این سامانه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد. همچنین انتقال وجه کارت به سپرده روزانه تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال ممکن می‌باشد.

گفتنی است سقف خرید روزانه از دستگاه‌های pos به ازای هر کد ملی مجموعاً ۵۰۰ میلیون ریال است و سقف انتقال وجه از طریق خودپرداز نیز به‌صورت درون بانکی و بین‌بانکی ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

لازم به ذکر است سقف ثبت امضای درخواست کارتابلی جهت مشتریان حقوقی و سپرده مشترک در سامانه اینترنت بانک با شیوه دوعاملی یک میلیارد ریال است. همچنین انتقال وجه کارت به کارت درون بانکی و بین‌بانکی روزانه از طریق سامانه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک (بستر اینترنت) و خودپرداز جمعاً ۱۰۰ میلیون ریال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.