×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعلام اسامی خریداران برتر باشگاه مشتریان کتاب‌فروشی پژوهشکده بیمه در پاییز ۱۴۰۰

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، خریداران برتر باشگاه مشتریان کتابفروشی پژوهشکده بیمه در فصل پاییز سال ۱۴۰۰ در چهار دسته شامل برترین خریداران حضوری، برترین خریداران غیر حضوری، برترین نمایندگی و برترین شرکت بیمه بر اساس بیشترین میزان خرید برگزیده شدند.
بنا بر اعلام اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات پژوهشکده بیمه، در بخش خریداران حضوری؛ آقایان فتاحی و خضری و در بخش خریداران غیر حضوری؛ آقایان سید جواد گلدانی(استان فارس) و نوید غلامی(استان هرمزگان) با انجام بیشترین خرید از آثار و محصولات پژوهشکده بیمه، به عنوان منتخبین برتر باشگاه مشتریان کتابفروشی پژوهشکده بیمه در فصل پاییز ۱۴۰۰ برگزیده شدند.
همچنین نمایندگی ثنای دانش (تهران) و شرکت بیمه البرز به ترتیب عنوان برترین نمایندگی و برترین شرکت بیمه را در میان اعضای باشگاه به خود اختصاص دادند.
منتخبین این دوره ضمن بهره‌مندی از تخفیف مازاد ۱۰ تا ۳۰درصدی در خرید بعدی خود، یک جلد کتاب به رسم یادبود دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، باشگاه مشتریان پژوهشکده بیمه با هدف شناسایی و رفع نیازهای ویژه مشتریان، افزایش وفاداری، تکریم و مدیریت ارتباط با مشتری، در اولین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی گردید و اعضای این باشگاه بر اساس میزان خرید از آثار و محصولات پژوهشکده بیمه از مزایای اختصاصی بهره‌مند خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.