×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی با بیان اینکه این تیم متشکل از پزشکان عمومی و متخصص و مشاور است، گفت: کار جهادی لازم است و زمینه برای کارجهادی فراهم است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: ضرورت کار جهادی در حوزه سلامت وجود دارد و حضورجهادی جامعه پزشکی در بین مردم اثرگذاری زیادی در سلامت جامعه خواهد داشت.

دکتر جلیلی ابراز امیدواری کرد: بسیج جامعه پزشکی بتواند در خدمت رسانی به همنوعان و کاهش درد و آلام بیماران گام برداشته و مصداق تعریفی باشد که امام راحل توصیف کردند.
وی از بسیج جامعه پزشکی به عنوان یکی از مجموعه هایی که می شود بسیج را به خوبی به جامعه معرفی کرد، نام برد و گفت: شخصیت های بسیار فرهیخته و علاقه مندی  در بسیج فعالیت دارند و افتخار می کنیم که پزشکان و پیراپزشکان و مدیران ارشد نظام سلامت عضو بسیج جامعه پزشکی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان و فرمانده بسیج جامعه پزشکی، با بیان اینکه انجام کارهای جهادی برکات بسیار زیادی دارد، از پزشکان و پیراپزشکان تامین اجتماعی درخواست کرد تا با مشارکت در کارهای انسان دوستانه و جهادی به مردم نیازمند خدمت کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.