×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اصحاب رسانه، مشاور رسانه ای فولاد مبارکه هستند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایراسین، هادی نباتی نژاد افزود: در این جلسات، هم فکری و هم اندیشی قوت می گیرد و ما وظیفه خود می دانیم با اصحاب رسانه که سوابق قابل ملاحظه‌ای از فعالیت حرفه ای را در کارنامه خود دارند، اینگونه جلسات هم اندیشی را برگزار کنیم تا اگر اخلالی در سیستم رسانه ای فولاد مبارکه وجود دارد شنونده آن باشیم. به یقین جلسات هم اندیشی به صورت فصلی برپا خواهد شد تا از نظرات یکدیگر بهره مند شویم.

رسانه ها یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی فولاد مبارکه هستند

وی افزود: اعتقادم بر این است که یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه رسانه‌ها هستند و باید از مجاری رسانه‌ها برای ظهور و بروز بیشتر فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه استفاده کنیم.

نباتی نژاد در ادامه گفت: نگاه بر این است بخشی از موضوعات را تغییر و بهبود مستمر داده و فضاهای جدید را به روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه کنیم از این رو در بخش روابط بین الملل اقدامات جدیدی تعریف کرده ایم.

وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی در انتظار شرکت فولاد مبارکه است و تلاش بر این است که با کمک رسانه‌ها بتوانیم اطلاع رسانی این اتفاق ها را به خوبی ر قم بزنیم.

نباتی نژاد افزود: روابط عمومی فولاد مبارکه در کنار رسانه‌ها قرار دارد و در تلاش است تا پروژه های رسانه‌ای جدید را با کمک رسانه‌ها انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه پذیرنده مطالب با نگاه نقدکننده است افزود: برخی اخبار که نگاه نقادانه دارند و مشکلات و چالش‌ها را بررسی می‌کنند را پذیرا هستیم، اما برخی از مطالب نگاه تخریبی دارند. در واقع باید نقد سالم صورت گیرد و صداقت در نوشتار وجود داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.