×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آیا گاهی دوستان و خانواده خود را دعوت می‌کنید و علاقه دارید بعضی از آهنگ‌های جدید را با هم بشنوید؟ یا شاید علاقه داشته باشید هنگام صرف شام با همسرتان یک موسیقی کلاسیک پخش کنید. موسیقی افراد را به هم نزدیک می‌کند و اسپیکرهای بلوتوثی دقیقاً همان چیزی هستند که برای این کار نیاز دارید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی را تهیه کنید و از صدای فراگیر آن که باعث می‌شود موسیقی را همراه با جزئیات باس، درام و یکایک نُت‌های گیتار آن با تمام وجود احساس کنید، لذت ببرید.

برای آشنایی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد اسپیکرهای LG XBOOM Go به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل: ویژگی‌ها

۱٫ صدای فراگیر

آیا تا به حال در هنگام انجام کارهای خانه و گوش دادن به موسیقی حس کرده‌اید که هرچه از اسپیکرها دورتر می‌شوید صدای کمتری را می‌شنوید؟ خیلی ناامیدکننده است به خصوص وقتی که موسیقی تنها چیزی است که به شما انرژی لازم برای ادامه روز را می‌دهد.

قطعاً با اسپیکرهای قابل‌حمل ال‌جی چنین تجربه‌ای نخواهید داشت. اسپیکرهای LG XBOOM Go به پخش صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ای معروف هستند و زمانی که نیاز دارید با یک آهنگ شاد انرژی بگیرید تمام اتاق را با صدای آهنگ مورد علاقه‌تان پر می‌کنند.

صدای اسپیکرهای LG XBOOM Go در تمام گوشه‌های اتاق پخش می‌شود و وجب‌به‌وجب آن را سرشار از انرژی و نشاط می‌کند. 

۲٫ قابل حمل

اگر می‌خواهید تجربه شنیدن موسیقی با صدای فراگیر را با خودتان به مکان‌های مختلف ببرید اسپیکرهای LG XBOOM Go بهترین گزینه هستند. در طراحی آن‌ها یک بند به‌کار رفته که به شما اجازه می‌دهد اسپیکر را بر روی هر چیزی که در دسترستان است محکم کنید.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید با دوستان خود در فضای آزاد ورزش کنید و برای افزایش انرژی و نشاط به موسیقی نیاز دارید به راحتی می‌توانید اسپیکر قابل حمل LG Bluetooth خود را بر روی نیمکت یا میله‌های موجود در زمین‌های بازی بگذارید و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را در حالی که حرکات پا، اسکات، درازونشست و حرکت پلانک دوست نداشتنی را انجام می‌دهید با صدای بلند گوش کنید.    

به لطف وجود این بند می‌توانید اسپیکر خود را به هر سطحی ببندید و از ورزش کردن در هر جایی که هستید لذت ببرید.

۳٫ دوام باتری

احتمالاً به این فکر می‌کنید که یک اسپیکر قابل‌حمل به یک باتری با دوام نیاز دارد و اگر باتری خوبی نداشته باشد بی‌مصرف است. به همین دلیل ال‌جی تمامی اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل خود شامل اسپیکرهای LG XBOOM Go را طوری طراحی کرده است که باتری با دوامی داشته باشند.

گفته می‌شود که این اسپیکرها با یک بار شارژ می‌توانند تا ۶ ساعت موسیقی پخش کنند. تا وقتی که باتری تمام شود قطعاً تمام شعرها را حفظ شده‌اید!

۴٫ ضد آب (در مقابل باران و پاشیده شدن آب نه در مقابل خیس شدن کامل در آب)

وقتی صحبت از میهمانی‌های بچه‌ها به میان می‌آید ۹۹% ممکن است که میهمانی شامل یک استخر بادی باشد. لازم نیست زمانی که بچه‌ها در آب می‌پرند مدام اسپیکر ال‌جی خود را برای این که خیس نشود از جایی به جای دیگر ببرید چون این اسپیکر ضد آب است!

۵٫ پخش با بلوتوث

اسپیکرهای LG XBOOM Go دارای قابلیت پخش از طریق بلوتوث هستند و می‌توانید اسپیکرها را با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند خود یا هر دستگاه دیگری وصل کرده و موسیقی‌های ذخیره شده خود را پخش کنید.

۶٫ اتصال AUX

می‌توانید گوشی هوشمند خود را با استفاده از جک ۳٫۵۵mm  به اسپیکرهای XBOOM Go ال‌جی وصل کنید و آهنگ‌های خاطره‌انگیز خود را با آن پخش‌کنید. بنابراین اسپیکرهای بلوتوثی شما هم قابلیت اتصال بلوتوث را دارند و هم AUX و شما می‌توانید از هرکدام که برایتان راحت‌تر است استفاده کنید.

با ال‌جی زندگی خوب و موسیقی فوق‌العاده است!

زندگی خوب است!

# # #

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.