×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
استقبال از ماه مهمانی خدا با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی ومذهبی

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت : ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی ماه میهمانی خدا با هدف بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان از فضایل این ماه مبارک برگزار می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت گرامیداشت ماه مبارک و پرفیض رمضان ،توجه ویژه به رویکرد خانواده محوری ،مسجد محوری،توجه به آموزه های قرآن ونهج البلاغه،اجرای برنامه های ابتکاری ،معرفی متفاوت جذاب وهنری معارف قرآنی و…را از جمله نکات قابل توجه برنامه های امسال مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری و محیط زیست نیز اقداماتی از قبیل غبارروبی و عطرافشانی مساجد، شست و شوی جداره‌های مساجد و اماکن مذهبی، رنگ آمیزی و نورپردازی محیطی در حال انجام است.

علی احمدی با تاکید بر اینکه این ماه بهار قرآن است گفت: توجه ویژه‌ای به اجرای برنامه‌های قرآنی در منطقه شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مراسم ادعیه و قرآن خوانی و حمایت از محافل خانگی قرآن اشاره کرد.

جشنواره رمضان، برپایی افطاری ساده،حرکت کاروان سیار، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی شامل کتابخوانی، نقاشی و …، محافل انس با قرآن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ترویج سبک زندگی دینی، پردیس‌های قرآنی،توزیع گل بین شهروندان ،ویژه برنامه ولادت امام حسن(ع) ، ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه(س) ، خدمات پزشکی رایگان به نیازمندان محلات، توزیع افطاری و سحری و…. از برنامه‌هایی است که در محلات و مساجد در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.