×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
استفاده از  سیستم پیشرفته اطلاعات سرگرمی خودرو ال‌جی در اتومبیل سدان الکتریکی لوکس و جدید مرسدس بنز

جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو(IVI) ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در خودروی الکتریکی سدان مرسدس بنز EQS 2022 مورداستفاده قرار بگیرد. صفحه‌نمایش Pillar to Pillar (P2P) این سیستم که در Hyperscreen MBUX تعبیه‌شده­ است در تمام عرض داشبورد کشیده می‌شود. اولین وسیله نقلیه الکتریکی لوکس مرسدس بنز AG با طراحی داخلی منحصربه‌فرد و رابط کاربری بی‌نظیر سرنشین و ماشین، باعث شکوفایی ایده‌های آینده نگرانه در طراحی خودروهای الکتریکی می‌شود و چشم‌اندازی هیجان‌انگیز را برای خودروهای آینده ترسیم می‌کند.

ابر نمایشگر MBUX که برای اولین بار توسط مرسدس بنز در AG CES 2021 معرفی شد، از سه نمایشگر شامل صفحه‌نمایش LCD، ICD (Instrument Cluster Display) و دو نمایشگر OLED، CID (نمایشگر اطلاعات مرکزی) و CDD (نمایشگر کمک‌راننده) تشکیل‌شده است. این نمایشگرها دارای پوشش شیشه‌ای یکپارچه‌ای هستند تا ظاهر آن‌ها به شکل یک نمایشگر واحد و پیوسته به نظر برسد.

استفاده از فناوری پیشرفته صفحه‌نمایش OLED (P-OLED) پلاستیکی، سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس بنز EQS EV را قادر می‌سازد تا تصاویر و متن‌های واضح و شفافی ارائه دهد. همچنین، حاشیه‌های باریک بدون دستگیره‌های فیزیکی نیز به این معنی است که سرنشینان یک رابط لمسی بصری با واکنش‌های لمسی پیشرفته در اختیاردارند که تجربه کاربری (UX) با حداقل منحنی یادگیری ارائه می‌دهد.

سیستم IVI ال‌جی به‌طور ویژه برای پاسخگویی به نیازهای مرسدس بنز AG با فرم منحنی(Curved) و پانورامای مورد نیاز این سدان بسیار شیک طراحی‌شده است. انستیتو تحقیقاتی مهندسی تولید ال‌جی که وظیفه ارائه تجهیزات و اجزای مواد و همچنین تکنیک‌های پیشرفته‌ی تولید را بر عهده دارد، فناوری‌های اصلی پیاده‌سازی شده در نمایشگر را توسعه داده است که شامل شکل‌دهی شیشه خمیده، پردازش سطح و اتصال نمایشگر منحنی می‌شود.

مهندسان ال‌جی و مرسدس بنز AG با همکاری صمیمانه با یکدیگر، نمایشگرهای داخل خودرو مانند پنل‌ها و سیستم‌های مسیریابی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند تا به رانندگان و سرنشینان راحتی و کنترل بیشتری بر تجربه‌شان در سفر جاده‌ای را ارائه دهند.

سیستم IVI در مرسدس بنز EQS EV که تجربه‌ی بصری خوشایندی دارد، نه‌تنها باعث استفاده‌ی آسان‌تر، بلکه باعث افزایش ایمنی نیز می‌شود. این سیستم همچنین دارای فناوری‌های جدیدی است که عملکرد بسیار بالاتری از حداقل استانداردها برای تصادفات را دارد.

یون سئوک هیون، رئیس شرکت راه‌کارهای قطعات خودرو ال‌جی، در این رابطه گفته: «این ‌یک افتخار برای ماست که بتوانیم با شریک مورد اعتمادی مانند مرسدس بنز AG همکاری نزدیک داشته باشیم.» او همچنین افزود: «انتخاب ال‌جی به‌عنوان شریک قابل اعتماد در ارائه نمایشگرهای خودروی مرسدس بنز AG در سال گذشته، به ما این افتخار را داده که بدانیم این همکاری نتایج عالی را به دنبال داشته است».

به‌عنوان یک شریک نوآور در آینده‌ صنعت خودروسازی، شرکت راه‌کار‌های قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس (VS) با خودروسازان جهانی مانند مرسدس بنز AG همکاری می‌کند تا به توسعه‌دهنده پیشرو در راه‌حل‌های ارتباطات اینترنتی، سرگرمی اطلاعات و ADAS برای ارائه تجربیات متفاوت در خودرو تبدیل شود.

ال‌جی همچنین متعهد به تنوع بخشیدن به مجموعه خود برای تقویت بیشتر قابلیت‌هایش است. این کار را نیز از طریق مشاکت با ZKW Group که ارائه‌دهنده‌ی سیستم‌های روشنایی و چراغ‌های جلو خودرو است، مشاکت با شرکت نرم‌افزار امنیت سایبری Cybellum و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک LG-Magna e-Powertrain انجام می‌دهد.

###

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریباً در تمام کشورهای جهان حضورداشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ‌بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.