×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: مشترکان برای حل مشکل ضعیف بودن سیگنال یا کیفیت پائین دریافت سرویس از اپراتورهای تلفن همراه باید به سایت اپراتور خود مراجعه کنند و درصورت حل نشدن مشکل، شکایت خود را در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات رگولاتوی (۱۹۵) درج کنند تا شکایت آنها در سریعترین زمان بررسی و رسیدگی شود.

به گزارش کیوسک خبر، حسین صمیمی- معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی- اظهار کرد: در سال های اخیر مشکلاتی مانند ضعف سیگنال و پائین بودن کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در برخی نقاط کور فضاهای ساختمانی مانند طبقات منفی، نواحی پرتراکم جمعیتی یا مناطق دورافتاده باعث استفاده بی‌رویه از دستگاه‌های تکرارکننده غیرمجاز تلفن همراه شده است.

وی در تشریح پیامدهای منفی این رویه گفت: استفاده از دستگاه‌های تکرارکننده غیرمجاز تلفن همراه نه تنها مشکل را حل نمی‌کند بلکه باعث ایجاد اختلال در سایر فرستنده‌ها و قطع سرویس در مناطق دیگر می‌شود. ضمن آنکه ممکن است تشعشعات ناشی از این دستگاه‌ها نیز به دلیل نصب غیراصولی و یا غیر استاندارد آثار زیانباری برای سلامتی داشته باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، صمیمی با اشاره به اینکه مشترکان درصورت حل نشدن پوشش شبکه یا تنظیم سایت‌های موجود باید با هماهنگی اپراتور مربوط برای تهیه و نصب تکرارکننده‌های استاندارد و مجاز اقدام کنند، تاکید کرد: درصورت استفاده از تجهیزات تکرارکننده غیرمجاز و ایجاد اختلال در شبکه اپراتورهای تلفن همراه، بازرسان رگولاتوری براساس قانون استفاده از بی‌سیم‌های اختصاصی و غیر حرفه‌ای، برای جمع‌آوری تجهیزات اقدام می‌کنند و با متخلفان براساس قانون برخورد می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.