×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در حمایت از تلاش‌های جهانی برای مبارزه با تغییرات اقلیمی، سامسونگ به تازگی استراتژی پایدار زیست‌محیطی خود را معرفی کرد. در این راهبرد جدید کاهش اثرات زیست محیطی محصولات سامسونگ در اولویت قرار گرفته و هدف نهایی آن به صفر رسیدن اثرات مستقیم و غیرمستقیم محصولات بر محیط زیست تا سال ۲۰۵۰ است. برای پیاده‌سازی این راهبرد، سامسونگ فناوری‌های نوآورانه‌ خود را از دل فرایندهای تولید، چرخه عمر محصول و سایر بخش‌ها به کار می‌گیرد.

کیوسک خبر ـ از امسال، سامسونگ تلاش خود را برای ایجاد آینده‌ای پایدار سرعت خواهد بخشید. در کنار این اقدامات، سامسونگ چرخه بازیافت منابع را به حداکثر می‌رساند و فناوری‌هایی را برای کمک به کاهش آلودگی و گازهای گلخانه‌ای با چشم‌انداز آینده‌ای پاک‌تر و پایدارتر توسعه خواهد داد. بخشی از برنامه‌ها و نتایج حاصل از آن را در اینفوگرافیک زیر معرفی کرده‌ایم.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.