×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌امین سفر استانی از زمان تصدی این مسئولیت، صبح امروز پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه به‌منظور بررسی فرایندهای خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در مراکز بیمه‌ای و درمانی، بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی و واحدهای اقتصادی سازمان در این استان و همچنین دیدار و گفت‌گو با مسئولان محلی، وارد استان لرستان شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، ابراهیم جواهری عضو هیأت‌مدیره، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌ها و همچنین حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را در سفر به استان لرستان همراهی می‌کنند.

براساس این گزارش، در جریان این سفر استانی، قرار است ضمن دیدار و نشست با نمایندگان تشکل‌های شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی شامل کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان استان جهت اطلاع از دیدگاه‌های آنان درباره خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان و دیدار و گفت وگو با کارکنان و مراجعان این مرکز در جریان روند ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان قرار گرفته و ضمن اطلاع از ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در این مراکز، مشکلات و کاستی‌های احتمالی را بررسی کند.
دکتر میرهاشم موسوی در استان لرستان همچنین از پروژه در حال احداث توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی کوثر بروجرد و افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت و نیز پروژه توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی نرگس درود و افزایش ظرفیت تخت‌های این بیمارستان از ۳۲ به ۶۴ تخت بازدید کند. مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و هیأت همراه همچنین از کارخانه سیمان درود که یکی از واحدهای اقتصادی زیرمجموعه این سازمان در بخش سرمایه‌گذاری است، بازدید خواهند کرد.
سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید وارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.