×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استاندار تهران با حضور در نمایشگاه بین المللی اوراسیا و در بازدید از غرفه بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک به عنوان بازوی توانمند دولت در توسعه زیرساخت ها و طرح های زیربنایی کشور جایگاه مهمی دارد، افزود: بانک ملی ایران، الگو و شاخص سیستم بانکی کشور است.

علی رضا فخاری در این بازدید در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران بر تقویت جایگاه این بانک در کشور تاکید کرد و اظهارداشت: بانک ملی ایران، بانکی اصیل و مورد اعتماد مردم است که در رونق تولید، حل مشکلات مردم، ایجاد فرصت های شغلی، تکمیل زنجیره ارزش در صنعت و کمک به توسعه طرح های زیربنایی ‌کشور نقش آفرین است و به عنوان الگوی شبکه بانکی، نماینده خوبی در بین بانک های جهان است.

‌استاندار تهران تصریح کرد: هر ساله از بانک ملی ارائه طرح ها و محصولاتی نوین، فناور، خلاق و کاربردی در حوزه بانکداری حضوری و غیرحضوری برای آحاد جامعه شاهد هستیم که این جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در خاتمه با بیان این که بانک ملی ایران نگاهی ملی و مردم محور دارد و منافع کشور و مردم را مقدم بر هر چیزی می داند، خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران با توجه به ظرفیت های بی شمارش این توان و امکان را دارد که در همه بخش ها به موفقیت برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.