×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در آستانه هفته تأمین‌اجتماعی – ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه – میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی صبح امروز در یک نشست خبری، ضمن تبیین اقدامات و مسائل این سازمان، پاسخگوی پرسش‌های اصحاب رسانه درباره عملکرد و دستاوردهای حوزه‌های مختلف مأموریتی این سازمان خواهد بود. با برگزاری این نشست خبری و حضور مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در مرقد مطهر امام راحل که برای روز دوشنبه نوزدهم تیر ماه برنامه‌ریزی شده است، برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی در سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، برنامه‌های هفته تأمین‌اجتماعی در سال جاری به‌صورت ملی و استانی در سراسر کشور برگزار می‌شود. مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در آغاز این هفته، صبح فردا دوشنبه نوزدهم تیر ماه با حضور در حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند و در استان‌ها نیز در این روز مدیران و کارکنان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور به زیارت مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت خواهند رفت و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می‌دارند.

برگزاری جلسات با نمایندگان تشکل‌های کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان از دیگر محورهای برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی برای این هفته است که در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و رویکرد اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در برگزاری این مناسبت، مشارکت حداکثری مردم و جامعه تحت‌پوشش در برنامه‌های بزرگداشت این هفته است. پاسخگویی به سوالات و اطلاع‌رسانی اقدامات و برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از دیگر موضوعاتی است که در این هفته به‌صورت ویژه‌تری به آن پرداخته می‌شود.
این گزارش حاکی است مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دستور اداری ویژه گرامیداشت این هفته، بر ضرورت استفاده از فرصت هفته تأمین‌اجتماعی برای تبیین برنامه‌های تحولی سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرده و قرار است خدمات و مسائل سازمان در این هفته تبیین و معرفی شده و تعامل با مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان (بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران)، دستگاه‌های اجرایی و قانونگذاری در چارچوب اهداف پیش‌بینی شده صورت پذیرد.
افتتاح طرح‌های توسعه‌ای و مراکز بیمه‌ای و درمانی آماده بهره‌برداری، دیدار با مسئولان ارشد کشوری و استانی برای ارائه گزارش عملکرد و تبیین چالش‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، بازدید از مراکز درمانی، رونمایی از سامانه‌های غیرحضوری نظارت مردمی، تقدیر از بازنشستگان نمونه کشوری، حضور مدیران سازمان در مرکز ارتباطات مردمی، دیدار با خانواده معزز شهدا، رونمایی از آثار برگزیده رویدادهای “فرداساز”، “پای کار ایرانیم” و “جمعینو” و برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه و مراکز پرتردد شهرها برای معرفی خدمات و دستاوردهای تأمین‌اجتماعی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت گرامیداشت این هفته است.
براساس این گزارش، همچنین نام‌گذاری ایام هفته تأمین‌اجتماعی در سال جاری به شرح زیر خواهد بود:
دوشنبه ۱۹ تیر: تأمین‌اجتماعی پایدار، حامی رشد تولید و مهار تورم
سه شنبه ۲۰ تیر: تأمین‌اجتماعی؛ ایجاد تحول، تحقق عدالت و ارتقای اعتماد
چهارشنبه ۲۱ تیر: تأمین‌اجتماعی؛ شفافیت، صیانت از حقوق بین‌نسلی
پنج شنبه ۲۲ تیر: تأمین‌اجتماعی هوشمند، حامی زیست‌بوم فناوری و اطلاعات
جمعه ۲۳ تیر: تأمین‌اجتماعی؛ پشتیبان خانواده ایرانی و کسب‌وکار
شبنه ۲۴ تیر: تأمین‌اجتماعی؛ ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی
یکشنبه ۲۵ تیر: تأمین‌اجتماعی کارآمد؛ امیدآفرین، در مسیر ارتقای سرمایه اجتماعی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.